Sverre1990 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, Jeg går i andre klasse på vidregåede skole. og jeg lurer på om det er mulig å få jobb innen IT ved å ta IT som valgfag i andre og tredje klasse. eller må jeg ta noen vidre utdanning? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du må nok en god del lenger opp enn som så. Valgfag IT på videregående pleier ikke å være veldig lærerikt. Så svaret er: Ja, du må ta videreutdanning. Endret 18. september 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis ikke det har skjedd store forandringer i den nye reformen går både 2. og 3. klasse kurset stortsett kun på utvikling av databaser i Access eller lignende og det er vel ikke så mange jobber du kan få innen det. Regner med at du med "valgfag" mener det som kalles studieretningsfag eller programfag som det vel heter nå. Valgfag ble så vidt meg bekjent avskaffet når kunnskapsløftet tredde i kraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå