Gå til innhold

The Experience: Billettbetaling og gamertickets


Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir tilsvarende bånd som ble brukt på HW-LAN 06.

9531816[/snapback]

ok. Men hvordan beviser vi at vi har kjøpt billetter når vi kommer fram og skal inn?

9532638[/snapback]

Når du bestiller kommer det opp informasjon med billettnummer o.l.

Print dette ut/skriv ned på en lapp og vis denne med legitimasjon i innsjekkingen.

Lenke til kommentar
Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres.

9554848[/snapback]

Da er det bare å ikke fylle inn KID. :)

9555978[/snapback]

Problemet er at på min nettbank har jeg tekstboks eller kidboks avhengig av hvem jeg betaler til. Før var det tekstboks på Hardware, men nå har det plutselig blitt kidboks. Så det er ingen boks som heter "Melding til mottaker" lenger. Den har blitt byttet ut med en som heter: "Kundeidentifikasjonsnummer - KID"

Lenke til kommentar
Skal man bruke KID nå. Jeg skal betale noen flere billetter, og plutselig har melding byttet til KID i nettbanken, men det står fremdeles NOT KID på betalingssiden deres.

9554848[/snapback]

Da er det bare å ikke fylle inn KID. :)

9555978[/snapback]

Problemet er at på min nettbank har jeg tekstboks eller kidboks avhengig av hvem jeg betaler til. Før var det tekstboks på Hardware, men nå har det plutselig blitt kidboks. Så det er ingen boks som heter "Melding til mottaker" lenger. Den har blitt byttet ut med en som heter: "Kundeidentifikasjonsnummer - KID"

9557968[/snapback]

 

Jeg tror det lureste er å kontakt banken din, kanskje de har en grundig forklaring på hvorfor det skjer :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...