Gå til innhold

Guitar Hero 3 Complete Song List


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Og, for dere som lurte på om co-op sanger som blir låst opp kan spilles i quikplay... så, jaa.. det kan det.. :)

 

Noe jeg finner veldig irriterende er derimot at jeg ikke kan bruke Ps2 gitaren min med GH3.. og, ikke kan bruke Ps3 gitaren min med GH2.. :(

What? du tuller nå? :ohmy:

han mener PS2-gitaren, og ikke GH2-gitaren. PS3 har ikke inngang for PS2-kontroller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope.. jeg fikk det ikke til..

Og, jeg har overgang til Ps2 gitaren.. men, av en eller annen grunn vil ikke den fungere med GH3..

Den fungerer derimot med GH2... noe jeg ikke skjønner... Det irriterer meg egentlig ganske mye.. særlig når jeg kan bruke den vanlige dualshocken i andre PS3 spill.. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem.. noen ganger er jeg ikke like imponert av løsninger spillfolka kommer med..

 

Nope.. jeg fikk det ikke til..

Og, jeg har overgang til Ps2 gitaren.. men, av en eller annen grunn vil ikke den fungere med GH3..

Den fungerer derimot med GH2... noe jeg ikke skjønner... Det irriterer meg egentlig ganske mye.. særlig når jeg kan bruke den vanlige dualshocken i andre PS3 spill.. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem.. noen ganger er jeg ikke like imponert av løsninger spillfolka kommer med..

Lenke til kommentar

Det kommer nok.. men, man må være tålmodig med det.. Hvorfor bare ikke bruke GH2??

 

Skal prøve å gjøre det greit å forstå hva jeg mener..

Jeg har en overgang, som gjør at jeg kan bruke dualshock på ps3.. en vanlig PS2-->USB overgang..

Denne overgangen virker dersom jeg bruker Ps2 gitaren med Guitar Hero 2, men den virker ikke med Guitar Hero 3 (PS3)...

 

Ps3 gitaren som jeg har, fungerer kun med Guitar Hero 3.. Den vil ikke koble til når jeg prøver GH2.. Sikkert noe med USB donglen dems som gjør at det blir slik..

 

Håper det var litt klarere...

 

Edit:

Skjønte plutselig hvorfor GH2 gitaren ikke virker på GH3 (ps3).. Det er fordi PS3 versjonen bruker knappene X O [] /\ og L1.. Mens Ps2 versjonen bruker skulderknappene og X...

teit spør du meg!

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes grafikken i 3'eren (dømmer ut ifra demoen på 360 marketplace) ser dårligere ut enn 1'eren og 2'eren? :)

 

Synes alt, oversikten over multiplier, star power og selve spillbrettet ser mye verre ut i 3'eren. Kan da ikke være så jævlig vanskelig å få det til å ligne på 1'eren og 2'eren?

 

Er selvfølgelig ikke noen kjempebig deal, men er teit uansett at de klarer å få det til å se så forskjellig ut når nesten det viktigste i denne typen spill er å holde det likt.

 

For å være mer on-topic så burde det vært mye mer Iron Maiden, Running Wild og Dream Theater i tracklista. :p Noen Dream Theater sanger kunne vært i en spesiell super-expert endurance mode. :D

 

Får håpe det i alle fall kommer litt Iron Maiden som DLC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...