Bytex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei det er en bonuslåt i GH3. Det er kommet i USA for lenge siden. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet det er en bonus låt i Guitar hero 3. Men den videoen du postet var da fra Guitar hero 2? Det er guitar hero 2 sin meny hvertfall.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet det er en bonus låt i Guitar hero 3. Men den videoen du postet var da fra Guitar hero 2? Det er guitar hero 2 sin meny hvertfall.. Ja, det var Guitar Hero II.. Sangen så litt annerledes ut å spille også. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den videoen er fra en GH2 med customlåter (veldig vanlig faktisk!), ja. Begynner vel å strømme på med TTFT-videoer nå som de virkelig gode spillerne får varmen i fingra Foressten, angående megatapping på grønn, i og med at den er den laveste 'noten', så kan man bare holde inne grønn og heller konsentrere om de andre knappene! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Foressten, angående megatapping på grønn, i og med at den er den laveste 'noten', så kan man bare holde inne grønn og heller konsentrere om de andre knappene! Hmm, går det altså? Bare ta strikk/teip eller noe over grønn og så kan man bare "glemme" den? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Etter hukommelsen, går det vell kun når grønn er lavest på linja? Altså, kommer det kun rød tror jeg du får feil om du også trykker grønn? Jeg er ikke sikker, ville jo vært veldig enkelt om ikke.. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 når jeg og en venn av meg testa spillet på electroworld spilte vi through the fire and flames flere ganger, pro face off, beste resultatet mitt var 72%, kameraten min fikk 82%, men da kan man jo ikke faile da, han sliter med introen ellers, den som er vanskeligst i sangen. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du kan ikke teipe over grønn, for når det kommer doble noter et sted, da kan du ikke holde en høyere note(knapp) inne! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Okeeeeej... Vel her er dagens TTFAF: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fy fader, helt vanvittig! Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan folk blir så sinnssykt god. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Svarte satan! Her sliter jeg ræva av meg for å klare låter på HARD på GH2 (den brune knappen får jeg ikke noen god teknikk på hvis det går kjapt), og så får jeg noe sånt i fleisen. Vill tapping på Grønn og brun om hverandre..må vel ha kjempehender for å nå begge knappene samtidig.. Plenty med GH3-videos på youtube nå, hvertfall..skjønner ikke helt Boss Battle systemet bare ut fra å se på videoer, men.. det er jo liksom datamaskinen som er Tom Morello eller Slash. Og så er det lagt inn en viss feilprosent boten skal spille feil? For om den gjorde alt perfekt ville han jo alltid vinne til slutt. Endret 2. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Brune.. Rød knappen du mener? Endret 2. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Brune.. Rød knappen du mener? Han mener nok oransje, som er knappen helt til høyre Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Okeeeeej... Vel her er dagens TTFAF: Fy f***! Det er det sykeste jeg har sett! At en er syk har jeg sett før, men her er det jo to stykker som er helt sinnsyke! Edit: Beklager overbruken av "syk" Endret 2. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Svarte satan! Her sliter jeg ræva av meg for å klare låter på HARD på GH2 (den brune knappen får jeg ikke noen god teknikk på hvis det går kjapt), og så får jeg noe sånt i fleisen. Vill tapping på Grønn og brun om hverandre..må vel ha kjempehender for å nå begge knappene samtidig.. Plenty med GH3-videos på youtube nå, hvertfall..skjønner ikke helt Boss Battle systemet bare ut fra å se på videoer, men.. det er jo liksom datamaskinen som er Tom Morello eller Slash. Og så er det lagt inn en viss feilprosent boten skal spille feil? For om den gjorde alt perfekt ville han jo alltid vinne til slutt. Battling fungerer ved at du ikke får star power, men du får battle-power isteden.. Dvs at du "angriper" den andre med f.eks blinkende noter, gitaren endres til venstrehånd innstilling, doble noter.. ødelagt knapp eller whammy hammring.. boten spiller alt riktig, bortsett fra når du bruker disse angrepene.. Håper det forklarte saken litt.. Ellers, har jeg prøvd TTFAF nå.. og, jeg gir opp håpet med å komme lengre enn 1% på denne sangen.. Introen er helt syykt vanskelig gitt.. Resten er ikke sååååå ille.. Herlig video btw! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Og, for dere som lurte på om co-op sanger som blir låst opp kan spilles i quikplay... så, jaa.. det kan det.. Noe jeg finner veldig irriterende er derimot at jeg ikke kan bruke Ps2 gitaren min med GH3.. og, ikke kan bruke Ps3 gitaren min med GH2.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har endelig klart Career på Hard. Slet som bare det med siste battle'n ;o Har også klart TTFATF på Hard! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har endelig klart Career på Hard. Slet som bare det med siste battle'n ;o Har også klart TTFATF på Hard! hvor har du fått tak i spillet? bestilt fra vgp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Og, for dere som lurte på om co-op sanger som blir låst opp kan spilles i quikplay... så, jaa.. det kan det.. Noe jeg finner veldig irriterende er derimot at jeg ikke kan bruke Ps2 gitaren min med GH3.. og, ikke kan bruke Ps3 gitaren min med GH2.. What? du tuller nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå