Gå til innhold

Guitar Hero 3 Complete Song List


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den videoen er fra en GH2 med customlåter (veldig vanlig faktisk!), ja. Begynner vel å strømme på med TTFT-videoer nå som de virkelig gode spillerne får varmen i fingra ;)

Foressten, angående megatapping på grønn, i og med at den er den laveste 'noten', så kan man bare holde inne grønn og heller konsentrere om de andre knappene! :)

Lenke til kommentar

når jeg og en venn av meg testa spillet på electroworld spilte vi through the fire and flames flere ganger, pro face off, beste resultatet mitt var 72%, kameraten min fikk 82%, men da kan man jo ikke faile da, han sliter med introen ellers, den som er vanskeligst i sangen.

Lenke til kommentar

Svarte satan! Her sliter jeg ræva av meg for å klare låter på HARD på GH2 (den brune knappen får jeg ikke noen god teknikk på hvis det går kjapt), og så får jeg noe sånt i fleisen.

Vill tapping på Grønn og brun om hverandre..må vel ha kjempehender for å nå begge knappene samtidig..

 

 

Plenty med GH3-videos på youtube nå, hvertfall..skjønner ikke helt Boss Battle systemet bare ut fra å se på videoer, men..

 

det er jo liksom datamaskinen som er Tom Morello eller Slash. Og så er det lagt inn en viss feilprosent boten skal spille feil? For om den gjorde alt perfekt ville han jo alltid vinne til slutt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Svarte satan! Her sliter jeg ræva av meg for å klare låter på HARD på GH2 (den brune knappen får jeg ikke noen god teknikk på hvis det går kjapt), og så får jeg noe sånt i fleisen.

Vill tapping på Grønn og brun om hverandre..må vel ha kjempehender for å nå begge knappene samtidig..

 

 

Plenty med GH3-videos på youtube nå, hvertfall..skjønner ikke helt Boss Battle systemet bare ut fra å se på videoer, men..

 

det er jo liksom datamaskinen som er Tom Morello eller Slash. Og så er det lagt inn en viss feilprosent boten skal spille feil? For om den gjorde alt perfekt ville han jo alltid vinne til slutt.

 

Battling fungerer ved at du ikke får star power, men du får battle-power isteden.. Dvs at du "angriper" den andre med f.eks blinkende noter, gitaren endres til venstrehånd innstilling, doble noter.. ødelagt knapp eller whammy hammring.. boten spiller alt riktig, bortsett fra når du bruker disse angrepene..

Håper det forklarte saken litt.. :)

 

Ellers, har jeg prøvd TTFAF nå.. og, jeg gir opp håpet med å komme lengre enn 1% på denne sangen.. :p Introen er helt syykt vanskelig gitt.. Resten er ikke sååååå ille.. :p

Herlig video btw! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...