Snikpellik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 En siste ting: For guds skyld ikke kjøp Guitar Hero 3 til Wii. Du kommer til å angre i resten av ditt liv. Når du spiller føles det helt off-sync og den er latterlig dårlig i forhold til Xbox gitaren. Et eller annet som gjør det, kan ikke peke på noe konkret. Prøv det, så skjønner dere det. Jeg opplevde også dette, men det var bare på Wii-standen. De andre stedene hvor det var Guitar Hero III på Wii opplevde jeg at det var like godt syncet som Xbox 360-versjonen og det var helt likt. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jeg spilte på wii'en på det gaming området (inni den "butikken") og der fikk jeg samme inntrykk som snikpellik Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blir meget skuffet vis det ikke er like bra på wii, er den eneste kosollen jeg har. Har alltid hatt lyst på guitar hero! Men på prøve å se uansett, gleder meg som en unge. BTW: flere som har hatt samme problemet som andre her? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det var bare på den ene standen jeg opplevde at det hang litt etter. På de andre Wii-ene fungerte det like bra som på Xbox 360 og PS3. Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 takker for håpe det var litt tilfeldig så da blir det kanskje ikke så mye grining da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Får satse på det ja Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Daa driver jeg på siste tier.. Der er sangene vansklige nok.. Ble negativt overrasket over at det fantes vissen kun co-op sanger.. det viste jeg ikke.. og, det syntes jeg var dumt.. Mye siden Strokes sangen var en av de.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva mener du Sigurd m? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan kan du drive på siste tier når spillet ikke har release før 23 november egentlig? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Karen bor i Us av A daserru. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan kan du drive på siste tier når spillet ikke har release før 23 november egentlig?Spillet er sonefritt til 360 i allefall, så man kan spille USA-utgaven på Norsk 360. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan kan du drive på siste tier når spillet ikke har release før 23 november egentlig? Mange som har spillet nå da Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva mener du Sigurd m? Noen sanger er kun Co-op,... http://www.megatonik.com/2007/09/16/rumor-...setlist-leaked/ de det står co-op encore, finnes kun når man spiller multiplayer.. :\ Deriblandt finner man The Strokes.. Teit de har lagt det opp slik spør du meg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan funker Boss battles? Spiller du samtidig som datamaskinen da og må ha alt riktig? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva mener du Sigurd m? Noen sanger er kun Co-op,... Hahah! Mange tidløse kommentarer der Fuck Slipknot. Listen to a real band. All Slipknot did was copy Mushroomhead and suck huge cock. :!: Uansett så må jeg si meg enig med deg, Sigurd. Tåpelig å la noen sanger bare være tilgjengelig i coop-modus. Håper at Activision/Neversoft ikke overpriser DLC da. Ganske stive priser i GH2 synes jeg. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Blir ikke sangene opplåst heller da? Kan de bestemte sangene KUN spilles over coop? Lenke til kommentar
marama Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ble faktisk skuffet over sangene i gh3, syntes faktisk att sangene i gh2 var bedre... har jo ikke hørt halvparten av sangene på spillet før, var ikke så morsomt da... ++ att det ble ikke så mye nytt da..(nye sanger seff) for de som syntes att det kan henge litt etter. det er lag justering. du kan stille på menuen fra 5ms og oppover til ca 50ms.. for de som har en treg flatskjerm... Endret 31. oktober 2007 av marama Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fant en 83% expert run av Dragonforce på youtube (fra GH3)..helt sinnsvakt. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så et klipp på youtube i forrige uke av et par karer som fikk 1,2mill i coop på Dragonforce. Ikke dårlig... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fant en 83% expert run av Dragonforce på youtube (fra GH3)..helt sinnsvakt. Det må vell være fra en moddet Guitar Hero 2 utgave? Se filmen hos Youtube Dette er vell den vi får i GH3? Husker så godt den der "mega tapping på grønn hele tiden, sammtidig som du spiller på alle de fargene" Verker i sjelen bare ved tanken på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå