Gå til innhold

Guitar Hero 3 Complete Song List


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, ikke rop amatør osv. med en gang ;)

 

Spilte gjennom hele co-op på medium i dag, og vanskelighetsgraden er uten tvil et par hakk høyere enn GH2. Er ikke noen gitar helt selv, men de to kompisene jeg spilte med var helt enig, dette er vanskeligere og morsommere enn GH2 :) Feilet faktisk på to av sangene på medium.. Er ikke noen bossfights på co-op, men man får med seg Encore sangene og en historie blir fortalt med små cut scenes etter hvert som du avanserer deg oppover i Tier'ne.

 

One er en jævel av en sang, men fy så fet! Og Welcome to the Jungle er en fryd å spille!

 

Men det er en sang som helt klart skiller seg ut for min del og det er Cliffs of Dover! Den spilles ikke av Eric Johnson, men den er bra likevel. En skikkelig glasang, og jeg gleder meg stort til å få spilt den nok til at jeg kan den på hard uten at jeg ødelegger sangen.

 

Battlemode var morro, men det krever at man er ca. like flinke for at det skal være noe stort poeng.. Easy er jo ikke et alternativ å spille på, så når kompisene mine spilte på medium også var det ikke stor motstand fra min side :p

 

Men det er bare å glede seg folkens! Gleder meg til å kjøpe det selv med trådløse gitarer og DLC på xbox360, men i en mnd. får jeg klare meg med PS2 versjonen :p

Lenke til kommentar
Okei, ikke rop amatør osv. med en gang ;)

 

Spilte gjennom hele co-op på medium i dag, og vanskelighetsgraden er uten tvil et par hakk høyere enn GH2. Er ikke noen gitar helt selv, men de to kompisene jeg spilte med var helt enig, dette er vanskeligere og morsommere enn GH2 :) Feilet faktisk på to av sangene på medium.. Er ikke noen bossfights på co-op, men man får med seg Encore sangene og en historie blir fortalt med små cut scenes etter hvert som du avanserer deg oppover i Tier'ne.

 

Jeg har ikke annet grunnlag for min uenighet enn gårsdagens nedlastede demo, men at det har blitt vanskeligere er jeg ikke helt enig i.

Eller, jeg er enig i at sangene fremstår som vanskeligere i form av flere noter og et raskere tempo, men spillet aksepterer feil i større grad.

Satt oss ned i går og gikk gjennom sangene, og flere av partiene i diverse sanger gikk i langt større grad smertefritt enn jeg mistenker at hadde vært tilfelle i GH2.

Har vanskeligheter med å forklare dette helt, da mitt spekter av faguttrykk innen musikk er på nivå med en rusten spiker, men vi prøvde bevisst å gjøre feil i forkant og etterkant av "noten" man skal spille uten at man fikk registrert feilslag. Dette gjelder i all hovedsak i de raske partiene.

 

Demoen var uansett svært lovende og ikke minst imponerende hva lyd angår.

Den grafiske presentasjonen i menyene er begredelig, men det er uansett ikke noen show-stopper for mitt vedkommende. Mulig dette endrer seg til fullversjonen også.

Lenke til kommentar

Guitar Hero Testing om 2 timer! :3 I'm off soon! Dette blir bra vettu!

 

Skulle gjerne spilt alle sangene, men blir vel mest sannsynlig en "kilometer" lang kø så hvis je gfår sjansen til å spille 2 ganger så blir det Take This Life og Through The Fire And Flames. Vil spare "go' sangene" til jeg får fullversjonen av spillet i hendene mine.

Lenke til kommentar

har spilt i nesten hele dag på electroworld, jeg og en kamerat campa 360'en som sto i microsoft området med det spillet (var hvertfall 3 andre steder man kunne teste det der inne), testa alle de kule sangene flere ganger, through the fire and flames er dritkul å spille, men introen er et helvette solo, på pro face off kan man heldigvis ikke faile.

 

One var litt freebird liknende, ganske enkel i begynnelsen, og litt verre på slutten :p ellers var cliffs of dover, welcome to the jungle, number of the beast, before i forget, my curse og take this life også kule sanger.

 

Prøvde det først på wii, rumble funksjonen var ganske kul, men ellers hatet jeg gitaren der, syns den var helt på trynet når det gjaldt timing. på 360 var den nye helt grei, men favoritten forblir den gode gamle explorern (som heldigvis man kunne bruke der jeg var mesteparten av dagen)

 

Battle mode gadd jeg ikke prøve så mye, men det lille jeg prøvde likte jeg ikke helt, man får de battle-powersa litt for ofte, og hvis man gjør at motstanderen f.eks må spamme grønn knapp må han gjøre det så mye at han nesten uansett failer etter å ha fåt 2-3 powers mot seg. så man må nesten spille hard for det der :p

 

ellers var det ikke mye spesielt egentlig, gleder meg sinnsykt mye til dette kommer til mitt hus :p

Lenke til kommentar

Spille Take This Life på storskjerm/projektert bilde på torsdagen = Me like very much.

 

Imponert over sangene på Guitar Hero 3. GH 2 blir bare barnemat i forhold.

 

Jordan, jaha.. Hils på dine venner, One, Raining Blood og Through The Fire and Flames.

Veldig utfordrende sanger, selv prøvde jeg ikke Through The Fire And Flames, for jeg liker rett og slett ikke sangen, den er kjedelig.

 

Kan ikke si jeg ikke likte den nye "bomme-lyden". Den var helt fin den, ikke så høy som på GH 2.

 

 

En siste ting: For guds skyld ikke kjøp Guitar Hero 3 til Wii. Du kommer til å angre i resten av ditt liv. Når du spiller føles det helt off-sync og den er latterlig dårlig i forhold til Xbox gitaren. Et eller annet som gjør det, kan ikke peke på noe konkret. Prøv det, så skjønner dere det.

Endret av TheExoZ
Lenke til kommentar

Sant, bonuslåtene pleier å være orginalversjoner, ja. Har jo GH2.

Man kan jo ikke bare spille låter man har hørt før, er mye i den nye sanglista jeg aldri har hørt om også. Akkurat som i GH2. Men man harver gjennom låtene uansett for å komme seg videre, tross alt. Og de fleste er faktisk bra selv om man ikke har hørt dem før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...