Gå til innhold

Guitar Hero 3 Complete Song List


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvittig bra sangliste det her. Gleder meg! :)

 

Mangler bare Jokke på Song list nå =) Så hadde det væt perfekt

 

Og apropos det... Noen som vet om det finnes noen som helst mulighet for at det etter hvert kan dukke opp enten Guitar Hero eller Rockband med norske artister?

 

Ettersom det kom ut singstar på norsk så antar jeg det er en ørliten mulighet for det, men kanskje det ligger noen hindringer i veien der som jeg ikke er klar over?

 

Nuvel... er vel egentlig mest interessert i de engelske artistene uansett. Kvaliteten blir jo jevnt over høyere når man har allverdens artister å ta av - men det finnes noe norskt som er verdt å teste ut også så det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Vanvittig bra sangliste det her. Gleder meg! :)

Og apropos det... Noen som vet om det finnes noen som helst mulighet for at det etter hvert kan dukke opp enten Guitar Hero eller Rockband med norske artister?

 

Ettersom det kom ut singstar på norsk så antar jeg det er en ørliten mulighet for det, men kanskje det ligger noen hindringer i veien der som jeg ikke er klar over?

 

Nuvel... er vel egentlig mest interessert i de engelske artistene uansett. Kvaliteten blir jo jevnt over høyere når man har allverdens artister å ta av - men det finnes noe norskt som er verdt å teste ut også så det hadde vært gøy.

 

Hørte noe om at det skulle være noe lokale band med i Rock Band i de ulike regionene, så er jo godt mulig at vi får se noe Jokke, DumDum Boys eller Raga Rockers enten i spillet eller som DLC.

 

Lurer for øvrig på om det blir mulig å bruke gitarene fra GH2 og/eller GH3 til Xbox 360 på Rock Band, og motsatt (altså, bruke Rock Band-strat'en på GH2 eller GH3).

Lenke til kommentar

Har testet endel låter på GH 3 og det er mye bra ja!

Har også testet den nye 2 player "battle" modusen hvor du kan sende "jinks" til den du spiller mot istede for vanlig star power.

"jinks" kan være leftyflip, blinkende knapper, expert nivå,etc. Dette varer i noen sekunder og er meget ekkelt.

Tapte faktisk en duell mot en kar som var endel dårligere enn meg siden han fikk en heldig lefty flip og jeg slet selvsagt på expert da :-(

 

Morro skal det værtfall bli å jeg ser frem til å møte dere på Live!

Lenke til kommentar

Disturbed, In Flames og Slayer blir konge. Og gleder meg til Slash guitar battle :)

 

Take This Life er en idiotisk sang å ta med IMO. Skulle hatt noe eldre stuff eller noe fra Reroute To Remain. Eller Crawl Through Knives da :love:

 

Skulle vært Scar Symmetry i Guitar Hero. Det hadde vært vanskelig og helt rett og slett KONGE.

 

Noen som er klare til å bli eid på Xbox Live? :D Online blir sjukt. *Krysser fingrene for ikke noe lagg*

 

BTW! Hørte akuratt på Our Infinite Struggle av In Flames. Hadde vært så konge for guitar hero :o

Endret av TheExoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...