Uxzuigal Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) CanonXP Kamera: Canon 40D Objektiv: Canon 17-40mm USM Focal Lenght: 40mm ISO Speed: 1600 Exposure: 1/25sec Første fotografiet som mitt 40D kamera har produsert. Endret 18. september 2007 av Snabben Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva kan man si? Gratulerer med nytt kamera Du kunne hatt litt mindre blender. Ser ikke ut til at hele teksten er klar. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er ikke mye støy til å være iso 1600, men bildet utover det synes jeg er mindre bra. Det blir altfor lettvint å ta et bilde av det du har i hånden når du slår på kamera, for så å presentere det i bildekritikken. Å ta gode nok bilder til publikasjon krever i alle fall en dråpe svette, og dette oppfatter jeg på som det lateste bildet jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva kan man si? Gratulerer med nytt kamera Du kunne hatt litt mindre blender. Ser ikke ut til at hele teksten er klar. 9518911[/snapback] Hvordan gjør man det når bildet allerede bærer preg av undereksponering, samtidig som det er tatt med ISO 1600 og lukkertid 1/25 ( ) sek? Hehe.. Ellers var dette mer et snapshot enn noe kunstnerisk for meg. Jeg forstår at det bare er utprøving av det nye kameraet, men hold bildene for deg selv ihvertfall. Dette passer ikke inn i noen som helst bildekritikk. Men grattis med nytt kamera da! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva kan man si? Gratulerer med nytt kamera Du kunne hatt litt mindre blender. Ser ikke ut til at hele teksten er klar. 9518911[/snapback] Hvordan gjør man det når bildet allerede bærer preg av undereksponering, samtidig som det er tatt med ISO 1600 og lukkertid 1/25 ( ) sek? Hehe.. Ellers var dette mer et snapshot enn noe kunstnerisk for meg. Jeg forstår at det bare er utprøving av det nye kameraet, men hold bildene for deg selv ihvertfall. Dette passer ikke inn i noen som helst bildekritikk. Men grattis med nytt kamera da! 9519183[/snapback] Du fant jaggu meg feil i den mest ubetydelige kommentaren jeg har gitt på forumet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Burde kanskje skrevet litt mer før jeg postet her. Bildet er et snapshot/et intro bilde til en prøveseier jeg kommer til å lage som viser litt forskjellige sider av Canon sitt nye kamera PMNormal: Overasket selv også over hvor lite støy det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå