b-real Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) 9shrf3s5Wgo Så brilliant For de som ikke husker hva lemonparty var...: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor LemonParty depicts three naked, elderly men (two white and one Asian), lying on a bed, participating in kissing and oral sex. The song "Eye of the Tiger" plays in the background. It was defunct for a number of years, then restored, but with minor changes. Endret 18. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 tre små bokstaver: wtf? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja b-real, hva med å være litt mann her å faktisk legge ut orginalbildet så folk skjønner bakgrunnen for det her? Tekst er for pingler. GO GO MY HERO! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja b-real, hva med å være litt mann her å faktisk legge ut orginalbildet så folk skjønner bakgrunnen for det her? Tekst er for pingler. GO GO MY HERO! 9517829[/snapback] Vel, skulle gjerne har gjort det mann, men en må tenke på de stakkars små barna som vil bli sjokkert for livet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vel, skulle gjerne har gjort det mann, men en må tenke på de stakkars små barna som vil bli sjokkert for livet 9517856[/snapback] Jeg tror det er best at de som ikke vet hva det er, holdes i mørket. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg tror jeg er glad for at jeg er glad jeg ikke får se den igjen egentlig. Takk for at dere sparer meg for selvpåført psykisk smerte. Diskusjon.no - Helping you help yourself! Endret 18. september 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har ennda traumer etter å ha sett the real deal. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hahaha, den var drøy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Åfyfaen Fantastisk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hahaha, den var drøy 9518234[/snapback] Men hysterisk morsom! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hehe, lemonparty er vel noe av det mindre ekle man finner på nettet (sett i forhold til for eksempel bildeserien hvor en mann sprøyter avføring inn i urinrøret og napper nok i laksen til at det kommer ut igjen) Men morsomt klipp :!: Endret 18. september 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bestefar? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bestefar? 9522437[/snapback] Var din der og? O.o Rart det tar så lang tid før de klarer å stenge sånne sider. Vet ikke om denne finnes ennå jeg, men gidder ikke sjekke *grøss* Lenke til kommentar
Northland Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kan vell vise "sensurert" versjon av bilde? Rett meg om jeg tar feil nå.. But I do belive that this is the picture we are talking about? Er egentlig ganske gla jeg ikke har sett orginal bilde, for det der er er noe av det mest motbydelige jeg har sett.. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvem har tatt seg den fritiden med å 'sensuere' det bildet O.o? Ganske sykt at sånt finnes egentlig. uff Lenke til kommentar
Northland Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal ikke si sikkert, men jeg lurer om det kommer fra 4.chan.. Ikke noe sjokkerende om det er det hvertfall.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ohh, ble litt skeptisk når jeg så at b-real sin post loadet fram noe.. Ellers så er lemonparty en av de gode bildene som brenner seg fast i minnet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Æsj, dette er bare kvalmt ja. Btw, husker vi fikk en jente i klassen til å gå inn på den siden mens vi satt på skolen. Var litt priceless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå