Kazooo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg skal på en konsert og vil ta opp konserten så jeg har den til senere. Jeg må ha noe som får plass i lomma og som gir bra kvalitet. Hva med en digital diktafon? Duger det? Minidisc? Mat på med forslag, skal helst ikke være alt for dyrt heller da.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Mobil eller kamera? Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ingen av delene. Noe som gir ålreit lyd. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Se på f.eks Zoom H4 eller H2. Du får ikke kjempebra kvalitet, men akseptabel - bedre enn en diktafon f.eks. http://www.wingfieldaudio.com/portable-rec...nd-samples.html Her er en liten test av det som fins åp markedet. Oppsettet med Korg MR1000 pluss DPA mikrofoner kommer nok borti 30000-40000 kr, så det er kanskje litt rått parti, så prøv å ta prisen med i betraktningen. Endret 18. september 2007 av radiated Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ok takker or svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå