DonKristo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg fant nettopp fram BF Vietnam igjen og begynte å spille litt med noen kompiser. Problemet er det at jeg ikke får hørt på musikk i kjøretøyene og at jeg ikke hører musikk fra andres kjøretøy. Jeg har testet med mp3 og da får jeg hørt på dem, men ikke på andres. Når jeg hører på mp3 bruker alle andre lyder av og til å forsvinne. Har noen hatt lignende problem? Evt. vet noen svaret? Det hjelper heller ikke å reinstallere det (Er prøvd) PS: Jeg har Vista om det kan ha noe med saken å gjøre... Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 sjekka settings ? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Japps! Opptil flere ganger. Har to kompiser som har samme problem. Også på Vista maskiner.... Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 det kan vel være en grunn, har aldri testa bfv på vista.... Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Noen som har testet dette i vista? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det hjelper sikkert ikke, men prøv å kjør som administrator. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er jo administrator på maskinen min... ?! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jo, men det spiller ingen rolle. På startikonet, høyreklikk med musa, og velg kjør som administrator. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 funket fortsatt ikke etter å ha kjørt som administrator..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå