miCro Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg prøver meg igjen med et dykkebilde. Denne gangen er motivet et menneske og ikke et altetende beist. Dykkeren svever over vraket av en bil (forsikringssvindel noen?) på ca 7-8 meters dyp, som forøvrig var et pust i bakken fra latterkrampen vi fikk tidligere på dykket av en hær av haneskjell som tygget seg gjennom vannet som en gjeng med gale pacman. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes bildet var stilig. Det som hadde gjort det bedre var om det ikke så så "skittent" ut. Det hadde vært endel stiligere om den blå bakgrunnen hadde vært i en klarere farge. (Dette er sikkert ganske umulig å få til bak kamera og er nok uansett en PS-jobb eller lignende) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Synes dykkeren ble litt mørk, men at det ellers var et fint bilde! Edit: Det vil si... må formulere meg bedre her... at jeg synes vannet rundt dykkeren (ihvertfall bakre halvdel) blei for mørkt! Endret 18. september 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det synes jeg var utrolig stilig! Flotte farger, og stilig med den lykta! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns også det var litt mørkt. Og dette kunne jeg tenkt meg å se større, har liksom så lyst å forstørre å se etter detaljer. I stort format på skjerm gjør det vel ingenting at det er litt mørkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå