Halvgud Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har nylig skinnet meg, og naturligvis lagt meg, siden klokken har passert 01:00. Problemet er bare at hodet fungerer som borrelås mot hodeputa. Har vel standard sengtrekk (går jeg ut ifra?) Noen som kan anbefale sateng, silke eller whatsoever, slik at jeg faktisk får litt fravær av friksjon? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En omgang med poleringskluten før sengetid fikser den biffen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hehe, så ypperlig Etter at puta har klistret seg til hodet ditt etter noen ganger blir du nokk irritert og da tar du bare puta og river av den trekket, så er det problemet løst Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 En omgang med poleringskluten før sengetid fikser den biffen 9517718[/snapback] Må si jeg lo bra godt der!! Beklager off-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå