Stingah Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nå ble jeg veldig aktiv her, men lærer mye av kritikk, så kjør på Specs: Shooting Mode Manual Exposure Tv( Shutter Speed ) 30 Av( Aperture Value ) 10.0 ISO Speed 100 Focal Length 18.0 mm Image Size 3888x2592 Image Quality RAW Ser forresten selv at beskjæringen er en smule feil, men det fikser jeg Endret 17. september 2007 av Stingah Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Er det en tang som ligger oppå krakken? Fint bilde, men jeg lurer fælt på hva som ligger der. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Stilig bilde og effekt. Det som trekker ned er det mer moderne parkettgulvet under krakken. Passer liksom ikke inn. Men ellers fint. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Pent bilde:) Ser ut som en gammel hagesaks elns. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Enig i at gulvet ikke passer inn. Første jeg tenkte på. Det som ligger oppå ser for meg ut som en litt gammeldags hekkesaks Ellers kanskje litt overdrevet vignettering? Parketten tar dessverre opp litt for mye av oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det er en gammeldags hagesaks ja. Ville at man ikke skulle forstå med en gang hva det var.. Litt av poenget med den Helt enig ang. dette med parkett-gulvet. Blir muligens å ta akkurat samme bildet inne på ett gammelt fiskebruk om noen dager.. Var mer en test dette.. Ellers kanskje litt overdrevet vignettering? Parketten tar dessverre opp litt for mye av oppmerksomheten min. 9517467[/snapback] Hva vil vignettering si egentlig? Har lest noe om det, men kobler ikke helt nå Endret 17. september 2007 av Stingah Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Hagesaks.. Hadde dere sett hagen min.. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Bare en tanke, kanskje det kunne vært en effekt man kunne brukt for å fått gulvet til å sett grovere, og dermed gamlere ut? hmm Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Vignettering, altså at det går mot svart ut mot kantene. Tror det er det i alle fall. Er litt ny på fagutrykk, men prøver meg Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Når det gjelder den, så har jeg bare redigert den pittelitt.. "flyttet" den litt i nedre kant. Mens resten av mørket rundt er kun gjort med lyset når jeg tok bildet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Gammelt og nytt tre går dessverre ikke godt sammen på bilder, også her. Prøv på nytt i andre omgivelser, for idèen til bildet er god. dessverre er ikke gjennomføringen like god. Når man først skal arrangere bilder så må alt stemme. Hvis ikke blir det helt feil for meg. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Enig, men skal som sagt gjøre samme bildet inne på et fiskebruk fra tidlig 1900-tallet som familien eier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå