warneck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Å slikke ei med mensen, blir vel som å suge en med dårlig penis-hygiene. (Hint: Kukost og rekelukt?) Personlig har jeg kun kjørt brannbil, og holdt meg unna slangen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 skulle jeg hatt sex men jeg hadde mensen(noe jeg ikke har prøvd) så hadde det blitt i dusjen Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 På lørdagen som var så hadde vi drikkelek på den festen som var. Da måtte jo påstanden "Jeg har aldri kjørt brannbil" dukke opp. Jeg måtte jo selvsagt drikke, det er jo allment kjent, men gjett hva som skjedde. Joda, det var det en jente til som måtte drikke!! =) Men de jentene er klart i mindretall. Av logiske og hygieniske og praktiske og psykologiske årsaker... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det må alltid en gutt og en jente til. Uansett så har det aldri stoppet meg fra vaginal samleie. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Høhø, gratulerer med vel overstått ilddåp. Når det gjelder temaet kan jeg vel si at jeg ikke har så mye til overs for akkurat det. Gjorde det en gang før i et svak øyeblikk (vi var vel ikke helt edru hverken jeg eller eksen) og det så ut som om det var begått et brutalt mord i senga dagen etterpå. Faktiskt syntes jeg det er litt godt med den uka uten sex også, bygger liksom opp litt til ho er ferdig. Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 og kjøre brannbil er jo godt, hun blir så varm der nede når det er rød uke Husk kondom om du har sex på slutten av mensen. Sæden innholder hormonell middel som åpner livmorshalsen. Det er ikke akkurat artig å betale med 3 ekstra deger mensen for en varm natt. Men det kan være en god middel mot PMS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Å ha sex når dama har mensen, hvorfor er dette så ille og tabubelagt? Kanskje fordi å ha sex mens man kjører brannbil er risikofylt i trafikken og et dårlig rollebilde for barnehageunger som vil bli brannmen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Stakkars fyr, miste jomfrudommen, i fylla, til ei dame med mensen. Har hatt sex èn gang, og lurer på hvorfor det er ekkelt å kjøre brannbil. Hadde sikkert kunnet overleve på elefantbæsj jeg også, hvis jeg aldri hadde smakt noe annet. Jeg har selv kjørt brannbil, men har bestandig vært så heldig at det aldri har vært noe blodsøl. Men, jeg skjønner av erfaring at sex ikke er det første de tenker på i mensperioden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kanskje fordi å ha sex mens man kjører brannbil er risikofylt i trafikken og et dårlig rollebilde for barnehageunger som vil bli brannmen. Jeg håper seriøst det der var tull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) -Edit så MRN slipper å bli helt QQ- Sex med mensen er vel tabu-ish fordiman sammenligner ikke akkurat blod med sex. Endret 14. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det var tull. Kan dere vennligst slutte å ødelegge tråden? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har prøvd det ved to anledninger, det gikk ganske så bra Første gangen fikk hun mensen mens vi hadde sex, andre gangen hadde vi sex dagen den skulle blitt over. Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har alltid trudd at gutten syntes det bar ekkelt å ha sex når jenta hadde mensen. selv har jeg ikke hatt det, men tror ikke at den første gangen vil bli når jeg har mensen, men har nok ikke problemer med å ha det men føler meg litt ekkelr da Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 "Når pikken står, alt vett ut av hodet går". "Når pikken står, alt vett ut av hodet går". Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 § 432 sier at det ikke er lov Lenke til kommentar
Gjest Yeah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spor 2 sier jeg bare 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spor 2 sier jeg bare Jepp, kloakkbil > brannbil 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvis du forbinder det med kloakk så tror jeg du må få deg en innføring i grunnleggende anal sex Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvis du forbinder det med kloakk så tror jeg du må få deg en innføring i grunnleggende anal sex Word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg