Gå til innhold

Er abort galt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, for ikke å snakke om at 90 % av alle personer dør av naturlige årsaker som sykdommer og alder og ikke av krig!

 

Derfor er det ikke så viktig med krig i verden.

 

Jeg ville heller sammenligne det med lungebetendelse eller en kreft svults, ville du brydd deg om noen av de tingene bare forsvant fra kroppen din? Nei? Hvorfor det, Bakeriene i lungen din er like mye i "live" som et forster, du kan få svultser som har hjerter og hjerner og til og med tenner, hva er forskjellen på dem og et foster?

Lenke til kommentar
Abort debaten blir så tullete når man tenker på at 20%!!!!! av ALLE graviditeter blir spontanabortert, de få aborter legene gjør blir små saker i forhold

 

Men desto mer å henge seg opp i ser det ut til.... og noe MÅ disse religiøse holde på med etter at brenning og steining av hekser og despoter gikk av mote ser det ut til....

 

Nå er jeg ikke for at noen faktisk bruker abort som prevensjon, jeg kjenner personlig ei som har seks, SEKS aborter bak seg og tro meg, det har jeg fortalt henne også....

 

Men jeg ser ingen grunn til at dagens ordning skal endres, for den fungerer meget bra sammen med økt kunnskap om sex og prevensjon Den seksuelle debut alder har faktisk ØKT med et til to år ETTER at kunnskap om seksualitet, eller seksual undervisning, ble innført på skolen og DET til tross for at det kristen hylekoret, som som vanlig ANTOK at dette måtte være feil fordi det sto i dogmene deres, hevdet at det motsatte ville bli effekten.

 

Det blir litt lettvindt å si at fordi 20 % lider psykisk av det så må dette opphøre... For hva pokker skal vi da si om biler? De dreper jo faktisk folk ETTER at de begynte å tenke og føle.....

Lenke til kommentar
Svulster har ikke hjerter å hjerner. Grow up

 

Jo noen har faktisk det, disse svultene lager spesielliserte celler som hjerte celler og hjerne celler og ja selv tenner kan bli laget i dem, det er ikke i noe ordnet from, men noen av dem har tydlige hjerter som slår og pumper blod, noen har hår, noen har små hjerner

Lenke til kommentar
Svulster har ikke hjerter å hjerner. Grow up

 

Jo noen har faktisk det, disse svultene lager spesielliserte celler som hjerte celler og hjerne celler og ja selv tenner kan bli laget i dem, det er ikke i noe ordnet from, men noen av dem har tydlige hjerter som slår og pumper blod, noen har hår, noen har små hjerner

 

Det stemmer, for jeg har en kompis som ble operert for en svulst i korsryggen for en del år tilbake (Entvilling eller noe slikt?) og i den svulsten lå det utrolig nok en tann.... liten, men endog en tann!

 

Jeg trodde det heller ikke før jeg fikk se tannen.... Og etter det har han sikkert hørt tusen ganger at han ikke må bite seg fast i sofaen når han setter seg :) Tenner i "rumpa" som han har.....

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...