Gå til innhold

Er abort galt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BARNET LIDER!

 

MOREN LIDER!

 

 

barnet lider ialf ikke av abort somsagt da barnet ikke føler noe eller har bevisthet

Det er lov å abortere foster(med downs) som bl. a. har utviklet hørselen og hører.

 

Hva vet du om eventuell smerte?

 

De vet ikke om giftsprøyten medfører smerte engang.

Lenke til kommentar

Siden naturen på sin side ikke har gjort dette valget rettferdig, ja da er det opp til oss jentene og gjøre det mest mulig rettferdig for guttene. Rett skal være rett..

 

Er bare fryktelig lei meg for alle de guttene der ute som har blitt offer for dumme egoistiske kjerringer.. Ei jeg kjenner måtte sende en hel minibuss opp med gutter til legen for og ta farskapstester. Hvem var faren? jo, en av de 8 guttene viste seg og ha blitt den "heldige" vinneren/taperen..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
BARNET LIDER!

 

MOREN LIDER!

 

 

barnet lider ialf ikke av abort somsagt da barnet ikke føler noe eller har bevisthet

Det er lov å abortere foster(med downs) som bl. a. har utviklet hørselen og hører.

 

Hva vet du om eventuell smerte?

 

De vet ikke om giftsprøyten medfører smerte engang.

 

tror du barnet lider av frykt for å dø?? eller fysisk smerte? de vet at hjernen ikke er utviklet nokk til å føle smerte slik vi gjør

Lenke til kommentar
Ok, føler kanskje ikke mer smerte enn en som blir henrettet.

 

Er du for henrettelser som følge av lovbrudd i Norge?

 

Fosteret har ikke gjort noe galt...

 

i en henrettelse vet den som blir henrettet på forhånd at han/hun skal dø noe som er en forferdelig opplevelse. Et foster har ikke bevisthet og er så godt som hjernedød.

Endret av Derfern
Lenke til kommentar

Håper virkelig at folk klarer og se bort i fra kjønnene og heller behandle det som en rettferdig rettsak.. Om ikke, ja da synker de i nivåer i mine øyne.

 

 

Dette er jeg ganske sta på, i og med at gutter stadig vekk må gå med på jenta sitt valg, noe mange jenter utnytter, og det liker jeg svært lite.

Lenke til kommentar
Norge er et land som går på overskudd som bare f, når så mye av pengene våre blir sløst bort på folketrygden er det tåpelig at staten frasier seg ansvaret for barnebidrag når den utgiften går ut over mannen som ikke får ta del i avgjørelsen om barnet skal bæres fram.

 

Hvorfor i all verden skal staten (og du og jeg som skattebetalere) finansiere barnebidrag for fedre som er for dumme/fulle/late til å unngå å gjøre en dame gravid?

Lenke til kommentar
Det enkleste er å se på hvor langt livet til forsteret ville være i forhold til normalen, viss barnet blir født med et syndrom eller sykdom som gjør at antatt levealder er betydlig lavere enn for et normalt menneskie, er da ikke forsteret friskt og bør antagligvis ikke bli født

 

Det at livet blir kort er ikke ensbetydende med at det ikke kan bli godt og innholdsrikt. Man bør være forsiktig med å argumentere ut fra sin egen oppfatning om hva et godt liv er.

Lenke til kommentar
Ja, her er det ingen bønn for jenter som velger og ta "loven" i egne hender.. Null sympati fra meg om hun kommer noen år etterpå og gnåler om at faren ikke stiller opp, når hun fikk barnet uten faren's tillatelse. Dessverre er det ungen som må lide pga jenta sitt idiotiske valg.

 

Nå tilhører det nok sjeldenheten at jenter bevisst lurer en mann ved å si at hun bruker beskyttelse uten å gjøre det. Uansett har mannen et soleklart ansvar for sine egne handlinger ved å bruke nødvendig beskyttelse og ta konsekvensen om han ikke har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...