Gå til innhold

Er abort galt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skiller ikke mellom "menneke" og "menneskelige celler". Du er altså mot abort helt fra unnfangelsen?

 

Har jeg aldri sagt, viser bare en annen side av saken.

 

Jeg er for Israels krig, selv om det også innebærer mord.

 

Du troller med andre ord?

 

Jøder er mer verdt enn muslimer?

Lenke til kommentar
Du troller med andre ord?

 

Jøder er mer verdt enn muslimer?

Jeg er ikke kjent med betegnelsen "å trolle"

 

Den jødiske stat er mer verdt enn terroristorganisasjonen HAMAS som stjeler nødhjelp FN sender til deres egne sivile.

 

Men liker ikke dagens sorteringssamfunn.

Sorteringssamfunnet er mer humant enn alternativet.

Hva er grusomt med å ha Downs syndrom?

Lenke til kommentar

det er alt for mange mennesker her på jorden. Hvis fødselsraten fortsetter slik den gjør nå blir det bare flere og flere mager å mette noe som tærer på jorda. Hvorfor føde masse uønskede barn som kanskje ikke vil få særlig gode levevilkår? Folk burde ha barn når forholdene er godt tilrettelagt for en sunn oppvekst (dvs at foreldrene har stabil økonomi, utdannelse, moden nokk til å ta ansvaret for et barn osv). Jeg mener at de som faktisk blir født skal få gode vilkår til å sikre barnets fremtid best mulig istede for at tonnevis av barn skal lide under dårlige kår som følge av at hvert potensielle liv skal komme til verden.

Endret av Derfern
Lenke til kommentar
Jeg er ikke kjent med betegnelsen "å trolle"

 

Yeah right.

 

Den jødiske stat er mer verdt enn terroristorganisasjonen HAMAS som stjeler nødhjelp FN sender til deres egne sivile.

 

Det er jeg enig i, men det forsvarer ikke å drepe tusenvis av uskyldige palestinere.

 

Hva er grusomt med å ha Downs syndrom?

 

Det er ikke grusomt i det hele tatt, men det kan være en jævlig påkjenning for foreldra.

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i, men det forsvarer ikke å drepe tusenvis av uskyldige palestinere.

Det kommer an på hva du ser på som alternativet. Og hvem som har skylden for drapene

 

Det er ikke grusomt i det hele tatt, men det kan være en jævlig påkjenning for foreldra.

For det er ikke påkjenning å stå som ansvarlig for drapet på ungen...

 

Adopter den vekk da vel.

Endret av ozi3333
Lenke til kommentar
I Norge blir det født under 2 barn per kvinne. Det er under reproduksjonsraten...

 

Det betyr underskudd. Hva er feil med levevilkårene hos mennesker med Downs?

Nå tenkte jeg på hele verden. Bare Finnland som har dårligere fødselsrate enn oss omtrent. Derfor vi har innvadrere til å ta seg av fødinga for oss.

Lenke til kommentar
Hvem vil adoptere en downs? Hvorfor gå gravid i 9 mnd når du ikke må?

Hvorfor drepe et barn når du ikke må?

 

DET er korttenkt det.

abort utføres som oftest før hjernen til fosteret har utviklet bevisthet eller kan føle smerte.

Endret av Derfern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...