jeeeez Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hallo Vurderer sterkt å dra til Tyskland og kjøpe meg en Bimmer til tja, rundt 15 000... Hvilke avgifter kommer i tillegg til dette når jeg kjører den selv tilbake til Norge? Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 toll.no er nede for øyeblikket, men jeg kan allerde nå fortelle deg at det der ikke kommer til å lønne seg. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 toll.no er nede for øyeblikket, men jeg kan allerde nå fortelle deg at det der ikke kommer til å lønne seg. 9517270[/snapback] Slik som kursen er i dag, så vil jeg si meg helt enig. IKKE LØNNSOMT! Men en vet aldri og det kan være lurt å sjekke opp i det (så har du noe å fordrive tiden med) Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det er ikke bare kursen på euro som gjør det lite lønnsomt å finne seg en bmw til 15000 norske kroner og ta med hjem... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Når du spør om slikt kan det kanskje være en ide å ta med hva slags bil/motor/ytelse osv, siden dette spiller inn på beregning av engangsavgiften. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Tenkte på en 316.. Da jeg regner med det blir en del billigere enn en evt. 320... Da kjøper jeg heller en litt nyere 316 så jeg slipper å gi alle spenna mine til staten.. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En bil som i Tyskland koster 15000 NOK kan komme til å koste det tredobbelte ferdig på vegen i Norge. Sånn er engangsavgiften. Det lønner seg helt enkelt ikke. Kjøp tilsvarende bil her hjemme. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jupp, brukte kalkisen på toll.no og engangsavgiften gjør at det ikke lønner seg... Hadde vært råartig å kjøpt seg en bil der og kjørt hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå