archanios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja. Så blei det vidvinkel. (Hurra hurra hurra!) Og då måtte eg ut å teste litt til tross for å berre nesten ha blitt frisk. Håpar på å få litt kommentarar på det. Har gjort veldig lite med bildet i etterkant. Det er lysna eit hakk og croppa bittelitt. Info: Canon 30D Sigma 10-20 30sec f8.0 Iso 100 10mm Raw Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Oi, det var flott! Helt klassisk i linjene...det likte jeg. Godt å se på, både i form og farge. RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg likte hvor klart alt er i bildet. Også fargen på himmelen. Men det beste er figurene i skyene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Trodde du hadde tatt bilde av Verftet (USF), men i steden hadde du valgt det litt pregløse leilighetskomplekset ved siden av det. Ble faktisk litt skuffet, når du har en såpass fin arkitektonisk bygning like ved. Ok, diagonalen er fin, selv om den krever et litt dominerende kaiparti. Til sammen så utgjør det en fin effekt. Jeg liker også detaljene i selve kaien, og komposisjonen har også flere fine elementer enn en diagonal. Likevel synes jeg det er litt synd at du stilte deg feil vei da du tok dette bildet. Det er kanskje like greit, for da hadde vi ikke fått med Askøy og Laksevåg i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns også det er rart at du tok bildet av det desidert kjedeligste bygget i hele området. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 16:9 formatet gjør seg ofte bra ved bruk av vidvinkel. F.eks.: eller en litt trangere versjon: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå