Bettibell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Canal digital har noen bokser man må ha for å se på tv. Vis jeg har 2 tver i huset, må jeg ha 2 bokser da? Og hvordan fungerer disse boksene egentlig? Transformerer de bare signalet eller gjøre de ikke noe som helst? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Canal digital har noen bokser man må ha for å se på tv. Vis jeg har 2 tver i huset, må jeg ha 2 bokser da? Og hvordan fungerer disse boksene egentlig? Transformerer de bare signalet eller gjøre de ikke noe som helst? 9515459[/snapback] Du må ha en dekoder per tv hvis du vil ha samme kanalpakke og bildekvalitet på alle tvene. De gjør signalet digitalt eller noe, sånn at du får fint bilde på tven Du kan også få dekodere med mulighet til å ta opp program, og lagre de på disk. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Og hvor mye koster en ny slik boks? Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Og hvor mye koster en ny slik boks? 9517942[/snapback] Det koster ikke all verden men, sjekk ut her på Canal Digital der er prisene. Ca 900 for det andre tvet i løpet av ett år, så går det nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå