Ksungam Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som kan tipse meg om noen artige sitcoms eller liknende? Som f eks Alle elsker Raymond og the Simpsons. Serier jeg allerede vet om og liker: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle elsker RaymondKongen av Queens Scrubs The simpsons Futurama Family guy American dad That 70s show Seinfeld Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Two & A Half Men er jo ganske artig. Lenke til kommentar
patham Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Må nesten anbefale How I Met Your Mother og The IT Crowd. Du kan også se på The Class men den er kansellert og har bare en sesong Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Friends The office spin city Off centre two guys and a girl MASH Malcolm in the Middle Curb Your Enthusiasm Frasier George Lopez 8 Simple Rules Sabrina, the Teenage Witch South Park Step By Step Home Improvement Full House Will and Grace Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sjekk også ut Fresh Prince in Bel Air, med selveste Will Smith Vet ikke om den går på noen av kanalene nå for tiden. Ellers er jeg enig med Dimitrij angående Two and a half men. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takk for alle tipsene, har sett two and a half men et par ganger på tv3, og er enige med dere om at det er veldig bra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fawlty Towers Black Books Spaced Red Dwarf Disse er riktignok 30 min, og ikke 22 min. Men alikevell så sabla morsomme at de fortjener å bli nevnt. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Red Dwarf <3 ^^ fanastisk serie... annbefales Endret 20. september 2007 av Haarvekst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Balki minner meg om Nils (barnslig osv) & Larry er smågrisk , ego & oppurtunistisk akkurat som Karl Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så nettopp "Back to you", Kelsey Grammer sin nye serie, virker ganske bra Lenke til kommentar
enoj Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ingen som har nevnt My Name Is Earl enda, den er jo ganske festlig Andre favoritter inkluderer: - American Dad - Produsentene av Family Guy lagde denne serien mens Family Guy var kansellert - Weeds - Mor i rikt miljø må plutselig selge rev for å overleve - Curb Your Enthusiasm - Larry David, mannen bak Seinfeld med sin egen komedie hvor han selv er i hovedrollen. - Everybody Hates Chris - Chris Rock forteller om sin oppvekst, mye morsomt. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 30 rock anbefales på det sterkeste. Elsker den serien! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Coupling" er veldig bra, en av mine personlige favoritter hvertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 'Til death er ikke så dum. Mye humor basert på parforhold, så jeg og samboeren (på femte året) knegger oss gjennom de fleste episodene, gjerne med "AHA, der ser du! Ikke bare meg som gjør sånt!" innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå