spøkelset Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har nå hørt på de samme albumene i snart et helt år,og leter derfor etter musikk som tilfredsstiller min smak... Normalt hører jeg mest på rock/metall. Er vel først og fremst dette jeg er ute etter. Liker ikke alt for hard metall. (synns dimmu borgir blir for mye:P)De bandene jeg hører på i dag er: - Iron maiden - breaking benjamin - linkin park - IN FLAMES - disturbed - HIM - Hammerfall - Manowar - bullet for my valentine - Marilyn manson - Soilwork - Sonata arctica Noen som har forslag til band jeg kan sjekke ut? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sjekk ut Killswitch Engage. Liker du Hammerfall liker du sikkert også Blind Guardian. Liker du Bullet for my valentine liker du sikkert også Atreyu. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 From Autumn To Ashes! Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pantera er bandet for deg Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Sjekk ut Killswitch Engage.Liker du Hammerfall liker du sikkert også Blind Guardian. Liker du Bullet for my valentine liker du sikkert også Atreyu. 9516519[/snapback] KIllswitch har jeg endel av. Liker dem veldig godt atreyu liker jeg bare ikke. Blind guardin har jeg ikke hørt så mye på, kan sjekke dem ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 et lite tips, vi har en metalttråd der man spørre etter musikktips når det gjelder mental. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 "Anbefal meg ny musikk"-tråder er ikke ønskelige. Benytt deg av en av sjangertrådene, anbefalingstrådene eller musikkafeen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg