Helpsomer Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Denne samme introen har de jo visst flere ganger. 9517271[/snapback] Merk deg, at dette er en ny intro. Med nye vinkler som noen her nevnte. De har laget nytt materiell! dvs, de har et eller annet på gang! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Når BD ar så sykt med plass, kunne de la spillerne ha valget mellom stemmene fra FFVII:AC eller tekstbokser. Enkelt og greit, appellerer til begge sider ^^, Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 MM! og velge mellom japansk med subs ^^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror nok ikke at det blir FFVII remake med det første, SquareEnix har jo selv sagt at de ikke har planer om det. Det med at det står "to be continued in FFVII" betyr nok bare at historien fortsetter i FFVII til PS1. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Du tror det ikke blir, jeg tror det blir ^^ Håper, håper, håper jeg har rett. cmon square. Dere har nektet hele veien, men nå kan dere slippe nyheten! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg håper virkelig at det kommer en verdig remake, men jeg tviler sterkt, dessverre... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 MM! og velge mellom japansk med subs ^^ 9524107[/snapback] Sub'en i de blå boksene :!: Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det med at det står "to be continued in FFVII" betyr nok bare at historien fortsetter i FFVII til PS1. ehmja, betyr nok sikkert det du, sorry ass, men tror du tar feil ettersom "Endless Crisis: Final Fantasy VII" skal vises på TGS07 og ingen vet enda hva dette er Endret 19. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå