Helpsomer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jaja, da er vi påan igjen. I den "hemmelige" endingen i Crisis Core har man visst funnet nye scener fra introen i FFVII. Dere kan vel bare lese på http://finalfantasy.no/vis_nyhet.php?id=239 Eller sjekke videoen på http://www.youtube.com/watch?v=BsLA_V5myB8 Si hva dere vil, jeg er overbevist. Blir nok ps3 på meg ^^ Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dette ser lovende ut! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 De nekter for at de har lyst til det, men du vet de virkelig har lyst! Håper virkelig de mekker det i skikkelig HD oppløsning til PS3 og ikke et spill til PSP. Jeg elsker virkelig ff7, det er fortsatt et fantastisk fengende Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 de nekter, men de gir hint hele tiden, er vel for å få håpene til folk å gå opp og ned, samtidig som de i all hemmelighet lager det, eller faktisk nektingen er sann, hvem vet, men kjenner jeg square enix rett så lager de ett FF7, det vet så godt at det kommer til å nå best selger listen, til og med over WoW og Halo spillene. Alle som har spillt det før kommer garantert til å kjøpe og de som ikke har spillt det er nysjerrig på hvordan det er ettersom det bare er positivt snakk om dette spillet på hele nettet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg håper på en fortsettelse, jeg nekter å la Cloud, Tifa og gjengen gå. Når dem måtte lage en film om dem (Advent Children) så sier det sitt at markedet er absolutt klar til å ta dem imot igjen med åpne armer. Satt faen meg å hulket nesten når jeg så Advent Children, strevde hardt med å holde tilbake tårene da introsangen startet >_< Kamerat av meg skjønte ikke hva som feilte meg, men hadde klump i halsen timer etter jeg så filmen. Vekket opp så mange minner. Endret 17. september 2007 av Avean Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 er ikke snakk om forsettelse her da, er snakk om en remake til nex-gen konsollene, og de hinter jo faktisk til nytt spill hele tiden, som med ps2 spillet dem kom med som var storyen til vincent, og nå kommer jo crisis core som bygger på FF7, alt de gjør legger jo nesten opp til en remake Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Final Fantasy VII bør skrives som en bibel, og være obligatorisk lesning i alle skoler! WOHO! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Remake tviler jeg sterkt det blir ihvertfall med tanke på Advent Children. At de viser introen til FF7 kan jo være ett hint om en fortsettelse bare. Denne samme introen har de jo visst flere ganger. Tror fleste vil bare se en fortsettelse istedet for en remake av ett perfekt spill. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Final Fantasy VII bør skrives som en bibel, og være obligatorisk lesning i alle skoler!WOHO! 9516902[/snapback] Da er isåfall jeg religiøs allerede! Men, alle vet jo at historien til Crisis Core fortsetter i FFVII.. så, dette må vel bety ett eller annet fra SE.. De burde absolutt lage en remake.. kunne lett gitt begge bena mine for det! Hadde også vært digg om de hadde laget historien litt lengre.. Man vet jo f.eks ikke så mye om Denzel, bortsett fra den/de novellen(e) som ble gitt ut.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Oppfølger har jeg ingen tro på. Men er remake ser jo aktuelt ut, og det hadde gledet mitt hjerte voldsomt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Videoen sier "to be continued if FFVII", ikke "was continued in FFVII" tror dette lukter remake... Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nå er vel Crisis Core "forfølger" til Final Fantasy VII, så at det sies at historien fortsetter der, er jo ikke så overraskende. Når det er sagt er det ikke tvil om at Square vet hvor utrolig populært Final Fantasy VII er, og hvilken gullgruve en remake ville blitt. Er ikke tilfeldig at det er VII vi stadig ser nye spin-offs og teasere på remake av, og ikke eksempelvis IX. Jeg er sikker på at det er bare et tidsspørsmål før en remake annonseres. Kan dog være langt unna... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er sikker på at det er bare et tidsspørsmål før en remake annonseres. Kan dog være langt unna... ingen som vet, men kan håpe det blir senest i starten av 2009 uansett, remake ser jeg stort frem til, sålenge de ikke tar i bruk nye effekter som bruk av sixaxis, spillet skal være samme spillestil det første både i fighting systemet og styringen. Eneste jeg vil se er en stor forbedring på grafikken. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er sikker på at det er bare et tidsspørsmål før en remake annonseres. Kan dog være langt unna... ingen som vet, men kan håpe det blir senest i starten av 2009 uansett, remake ser jeg stort frem til, sålenge de ikke tar i bruk nye effekter som bruk av sixaxis, spillet skal være samme spillestil det første både i fighting systemet og styringen. Eneste jeg vil se er en stor forbedring på grafikken. 9520216[/snapback] Hehe, hadde jo vært kult å styre the highwind med motion-sensing. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg håper på en fortsettelse, jeg nekter å la Cloud, Tifa og gjengen gå. Når dem måtte lage en film om dem (Advent Children) så sier det sitt at markedet er absolutt klar til å ta dem imot igjen med åpne armer. Satt faen meg å hulket nesten når jeg så Advent Children, strevde hardt med å holde tilbake tårene da introsangen startet >_< Kamerat av meg skjønte ikke hva som feilte meg, men hadde klump i halsen timer etter jeg så filmen. Vekket opp så mange minner. 9516812[/snapback] Jepp, skjønner hva du mener! Sangen på toppen av taket på slutten sammen med "brødrene" til Cloud er også nydelig. Tror det er den hymn-sangen. Har ventet et par år på remake nå, så hadde vært utrolig kult om det hadde skjedd. Det måtte selvsagt blitt sluppet eksklusivt på PS3 De trenger igrunn bare forbedre grafikk og lyd Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Herre!! Sorry, måtte bare få med den teite smileyen for dette blir brasaker! Om dere er litt oppmerksomme så ser dere at dette er ikke den samme videoen som vi alle har sett før fra E3. Dette er helt andre kameravinkler men tydeligvis samme art asset, noe som betyr at de faktisk har lagd 3d-modellene, teksturene, animasjonene og alt. Hvorfor? Om de ikke skal bruke det til noe? Er jo bare sløsing av ressurser. Og de vet meget godt at en remake av FF7 ville solgt i bøtter og spann. Selv kommer jeg til å kjøpe en PS3 jeg dersom det kommer en remake! Uten tvil. Og jeg er nok ikke den eneste som føler det sånn. Ang grafikk og lyd osv. Selv hadde jeg håpet på at alt hadde vært i 3d selvfølgelig. Men at de hadde passet på å gjenskape samme feel som originalen. Det vil si, samme kameravinkler som originalen til default i remaken. Men at vi har muligheten for å vri kamera som vi vil etterpå. Og "to be continued in Final Fantasy VII" Hva betyr det da? Annet enn at de nærmest bekrefter at en remake er in the works? Uansett, this made my day! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg håper de ikke har stemmer! Det bare ødelegger! Jeg vil ha tekst! Jeg orker ikke de faggy Tidus stemme greiene! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 synes stemmer kan være der jeg, liker å ha det med, men til slike spill er japanske stemmer garantert det beste Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg håper de ikke har stemmer! Det bare ødelegger! Jeg vil ha tekst!Jeg orker ikke de faggy Tidus stemme greiene! 9521493[/snapback] Hva med å ha stemmer fra filmen? Det kunne absolutt vært kult. Meen, noe av sjarmen var å lese de blå tektsboksene også da Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 joda, men var ikke det som gjorde spillet bra, storyen og selve gameplayet var det som gjorde spillet utrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå