Gjest Guest Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Oppdaget i kveld en slags kvise ved penisroten. Den ser ut som ei kvise(bare større) med masse verk. Har hatt noe lignende ved penis før, men da har de vært mye mindre. Er det noen so vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Altså: Hvor stor? Større enn en kvise? Kviser kommer i ganske mange størrelser.. Snakker vi over 5mm diameter her eller? Jeg ville gjettet kvise, men om den er jähvligt stor, ville jeg heller hatt mer tro på et gnagsår med infeksjon i. Du kan jo prøve å klemme den (^^) og se hva som skjer i overmorgen. Er verket tilbake, går du til legen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 100 kroner på at det er en helt vanlig kvise. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ganske uflaks at den havnet akkurat der, da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ganske uflaks? Tja, like uflaks som at en kvise bestemmer seg for å bli til midt på nesetippen tenker jeg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ganske uflaks? Tja, like uflaks som at en kvise bestemmer seg for å bli til midt på nesetippen tenker jeg. 9516737[/snapback] Nah, ansiktet har fler talgkjertler enn penis så det er nok litt mer uheldig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan bare snakke for meg selv, 'uheldighetsfordelinga' mi har vært ganske jevn. ;P Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Den var omtren 0,5 cm diameter igår ja, men idag har den krympet litt. Har også dukket fram en hvit flekk på toppen, så tyder kanskje på at det er ei kvise. Men er det normalt å få kviser ved penis? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror ikke du skal bekymre deg for mye for det, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå