sustain1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har en Toyota Hi Ace 97 mod. Kupelyset fungerer ikke, verken med bryteren på ”on”, eller med dørene oppe og bryteren på ”door”. Pæra og sikringene er inntakt. Hvis jeg slår lysbryteren på ”door” eller ”off” så forsvinner klokka i dashbordet. (ulogisk..? Ja) Bryteren må stå på ON, men selv da detter klokka ut dersom jeg åpner en av dørene. Uansett hva jeg gjør lyser ikke kupe lyset. Hva kan være feil? Har litt peiling på elektronikk, men har lite erfaring med releer. Kan feilen ligge der? Hvordan kan jeg søke meg fram til problemet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Høres ut som en jordingsfeil, har denne forsinket slukking av lyset? Lenke til kommentar
sustain1 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Høres ut som en jordingsfeil, har denne forsinket slukking av lyset? 9518086[/snapback] Nei, ingen forsinkng. Forstår ikke helt hvordan kupelyset kan ha innvirkning på klokka av alle ting. Endret 18. september 2007 av sustain1 Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 er det lyset og klokka styrt via en styreenhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå