marius90 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei, kjøpte meg en Nintendo wii istad, men tror det er noe galt med strømforsyningen dens eller noe sånt. Det kommer en irriterende suselyd fra den selv når konsollen er avslått. Er det slik hos dere andre også eller er det bare her det er noe galt? Kjøpte også en scart kabel til den, men lurer på noe hvorfor mangler den mange av pinnene som pleier å være der på vanlige scart kabler? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fordi wiien er på nett Via wiiconnect 24. kjølevifta er enda på får å avkjøle konsollen. ellerskan konsollen bli ødelagt Konnect kan slåes av på wii settings Edit: Hvilket farge har pover lystet på wii'n din når den er av Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 har ikke wiien koblet til nettet hehe. Har ikke trådløst nett her og jeg har ikke den dubbetitten som gjør at jeg kan bruke kabel. Powerlyset er rødt. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har en lik lyd, høres ut som en flue er sperret inne i strøm adapteret og som vil ut....bbbzzzzzzzzzz. Irriterende! Må sendes inn og få ny, er nok noe galt med trafoen. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 gaah vil det si jeg må kjøre opp med hele maskina igjen, eller kan jeg bare få byttet strømforsyningen? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 har ikke wiien koblet til nettet hehe. Har ikke trådløst nett her og jeg har ikke den dubbetitten som gjør at jeg kan bruke kabel. Powerlyset er rødt. 9516309[/snapback] Ok da så Håper du får fikset det Lenke til kommentar
C_D_R Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er samme greiene på min også, men det er bare etter at jeg har koblet konsollen til strøm og ikke startet den enda. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har sett flere svenske som har fått problemer med akkurat det samme. De har bare byttet størmforsynignene, som de har fått nye direkte ifra Bergsala. Tror noen også bare har fått ny strømforsyning ifra butikken.. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Stikker opp i butikken med den imorgen så nekter jeg å gå før de gir meg en ny strømforsyning Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 du kan faktisk se på undersiden på strømforyningen om den er defekt. Helt nederst på lappen bak på strømforsyningen er det en logo, enten er det en logo som ser ut som en M eller logo som det står Zebra. Hvis du har den med logo som ser ut som M er det stor sjanse for at du har defekt strømforsyning. Byttet konsoll 3 ganger før jeg fikk den strømforsyningen som virka, uten lyd når konsollen har tilkobling men er ikke på (rødt lys) Så strømforsyningen med Zebra på er den eneste av de 2 andre jeg har hat som har hat M logo som har virket. De med M logo virker ikke etter min mening Håper det hjalp litt Isabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå