jezper Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg skal bestille deler å lurer på om delene mine er godt utvalgt.. Jeg skal helst ikke komme over 15000 på laveste pris! Jeg har valgt å ikke kjøpe for eksempel så mye ram men heller dyrere så jeg kan oppgradere senere uten å være nødt til å kjøpe nytt.Kjøper også ike så dyr GPU, siden jeg skal oppgradere til når 9000-serien kommer.. Skal også ha SATA versjonen av DVDRW, men den er ikke i prisguiden. Mine deler Noen innspill? Endret 18. september 2007 av jezper Lenke til kommentar
jezper Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ingen som kan hjelpe?? Setter pris på alle henvendelser.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Trenger du virkelig Vista Ultimate? Det holder med Home Premium for de aller fleste. Ville heller kjøpt denne skjermen: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42542 Endret 18. september 2007 av BTK Lenke til kommentar
jezper Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 synes skjermen blir litt stor i forhold til vastanden med den oppløsningen.. "Heller en god 20-tommer enn en dårlig 22" Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FP222Wa er vel ingen dårlig skjerm, men det er nå så. Ivrige spillere velger ikke helt feil med en BenQ FP222Wa eller Acer AL2216W. Begge har svært lite etterslep, men BenQ-skjermen bør være førstevalget. Disse to skjermene er også testens rimeligste, men priser som starter på rundt 2500 kroner inkl. mva. ViewSonic VX2235wm en skjerm med stilg design og greie "allround"-egenskaper. I likhet med de andre skjermene bak SyncMaster 225BW har den derimot en del vesentlige mangler og er i tillegg dyrest av samtlige. - Hardware.no Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) FP222Wa har iikke dvi, og ikke støtte for hdcp! hvem kjøper vel en skjerm uten dvi i 2007? Når det gjelder resten av PC-en, så ser mye bra ut, har samme kabinettet selv, og er meget fornøyd med det! men! bytt ut os til home premium, og oppgrader til et 8800gts kort, de kortene er mye kraftigere, og koster ca. 2-300 mer enn det kortet du har valgt! ser du har tenkt å kjøpe et kort i 9000 serien, men det kan jo være greit å ha et litt kraftig kort til da!? Endret 18. september 2007 av marius883 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FP222Wa har iikke dvi, og ikke støtte for hdcp!hvem kjøper vel en skjerm uten dvi i 2007? Er ikke store forskjellen på VGA og DVI bildemessig. Lenke til kommentar
jezper Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Takk for tipset, men tror jeg velger å ha det samme grafikkortet, men bytte til Home Premium! spiler ikke så krevende spill enda.. dessuten er det bedre jo billigere det blir i forhold til ytelsen. Men hvordan er DVD brenneren i forhold til Samsung SH-S183A? Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FP222Wa har iikke dvi, og ikke støtte for hdcp!hvem kjøper vel en skjerm uten dvi i 2007? Når det gjelder resten av PC-en, så ser mye bra ut, har samme kabinettet selv, og er meget fornøyd med det! men! bytt ut os til home premium, og oppgrader til et 8800gts kort, de kortene er mye kraftigere, og koster ca. 2-300 mer enn det kortet du har valgt! ser du har tenkt å kjøpe et kort i 9000 serien, men det kan jo være greit å ha et litt kraftig kort til da!? 9522315[/snapback] Ville gått for det samme ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå