Gå til innhold

Vostro 1700 bedre grafikk pls

brage_sk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lastet ned, og trykte kjør. Da fikk jeg en mappe på skrivebordet med en hau med forskjellige ting inni. Kan noen si meg hva jeg skal trykke på inni den mappa?

9590724[/snapback]

Det skal stå noe "Setup" inni den mappa, det skal du trykke på, men først må du uinstallere den skjermkort driveren du har nå. Også bruk gjerne programmet Driver Cleaner etter du har uinstallert skjermkort driveren, for å fjerne evt. spor av den.

ETTER det kan du installere den nye.

Lenke til kommentar
Jeg avinstalerte driverne jeg hadde, og installerte dette driver cleaner.

På  driver cleaner skal jeg vell velge "nvidia" som "cleaning selction"?

9593664[/snapback]

Det stemmer, men må passe på at du ikke velger at den tar vekk evt. Nvidia nettverksdriver og lignende. Nå er jo det ikke sikkert du har nettverkskort fra Nvidia heller :)

Lenke til kommentar

Stianlol, det ser ut til at du har lastet ned en driver som ikke støtter ditt operativsystem eller skjermkort. Du må selvfølgelig velge riktig driver til din windows versjon. Du har vel vista 32bit kan jeg tenke meg? Kanskje du har lastet ned en som bare støtter 64 bit vista.

Evt. så må du sjekke om du har noen andre valg å trykke på i mappen, f.eks flere "setup".

Lenke til kommentar

Jeg prøvde både "setup" og "setup_1" som låg i mappa.

Jeg har vista 32 bit ja, og når er innpå installeringa av driveren står det at det er driver for Vista 32 bit.

Mulig driveren ikke funker for itt skjermkort, men jeg er nok så sikker på at jeg lasta ned rett..

Kunne du gitt meg direkte link til en driver som funker for Gforce 8600GT er du snill?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...