Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en death note...

Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort?

(Regler:)

The human whose name is written in this note shall die.

This note will not take effect unless the writer has the subject's face in their mind when writing his/her name. Therefore, people sharing the same name will not be affected.

If the cause of death is written within 40 seconds of writing the subject's name, it will happen.

If the cause of death is not specified, the subject will simply die of a heart attack.

After writing the cause of death, the details of the death should be written in the next 6 minutes and 40 seconds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville sikkert låst den inne et sted. Verdien på den ville gjort det uutholdelig for meg å brenne den, så jeg ville nok låst den inne i tilfelle jeg en dag fikk VIRKELIG bruk for'n.

Det finnes ikke det menneske på jord jeg hater så mye at jeg ville drept dem. Skambanket, ja, men ikke drept..

Lenke til kommentar

Dette kan bli en interessant tråd hvis folk svarer :)

Lurer på om jeg hadde brukt den hvis jeg hadde en. Man ville kanskje få et annet forhold til mord hvis man hadde en, slik som Yagami får.

Til dere som lurer på hva det er snakk om:

En Death Note er en bok hvis navn man skriver i, vil dø. Se mer spesifikke regler for hvordan den fungerer i første post. Denne finnes selvfølgelig ikke på ordentlig, men er særdeles sentral i mangaen med samme navn; Death Note (også anime og 2 spillefilmer). Jeg har ikke lest den, men sett animen, som jeg anbefaler på det sterkeste.

Wikipedia-info:

Death Note

Rules of the Death Note

Lenke til kommentar

Jeg hadde brukt den, helt klart. Er jo så og si umulig å bli tatt, om en er litt smart

med hvordan en bruker den.

Jeg hadde nok brukt den til å kjøre omtrent samme linje som yagami, siden jeg er

enig i at det er folk som ikke fortjener å leve, men jeg hadde absolutt ikke drept

folk i så stor skala. Ville nok heller holdt meg til å ta alle politikere/ledere som fører

krig. Blir for vanskelig å ha alle fakta på bordet når det gjelder enkeltsaker som

i Deathnote, blir nok endel uskyldige som tar kvelden da.

Det jege r redd for er at jeg i mørke stunder kunne ha brukt den til personlig vinning

ved å kontrollere folk før de døde, men forhåpentligvis er jeg ikke så kjip. But who

knows before I get my hands on a deathnote

(PS på neotokyo i oslo får du kjøpt kortholdere som ser ut som små deathnotes,

bare måtte kjøpe meg en selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hadde solgt den for masse masse penger

tenk hvor mye USA hadde trengt en sånn en da;p haha

9523589[/snapback]

De hadde vel sendt en hel hær og tatt den fra deg hadde de visst om noe sånt. :p

Men selv ville jeg kanskje gjort noe som Yagami. :evil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...