LeBateleur Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Jeg er på leit etter stripete/rutete jakkegensere (Sånne med hette i friske farger) Skjønner noen hva jeg mener? Takker på forhånd for hjelpen!! Edit: Noe sånt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 17. september 2007 av Gauron Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Det ligger en fin liten hiphopklesbutikk ganske langt oppe i østre murallmenning, jeg lurer på om det ikke er i det bygget her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?lne=&ln...MAP&id=a_578050 De har masse hettegensere med glidelås og sprelske farger. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Det ligger en fin liten hiphopklesbutikk ganske langt oppe i østre murallmenning, jeg lurer på om det ikke er i det bygget her:http://www.gulesider.no/kart/map.c?lne=&ln...MAP&id=a_578050 De har masse hettegensere med glidelås og sprelske farger. 9516141[/snapback] Åå!... Takker for raskt svar!.. Vet du hva butikken heter? Flere? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Husker ikke, men jeg og en kompis var der, han fikk med seg en veldig kul rutete hettegenser/jakke. Du ser sjappa fra utenfor storkiosken i Markeveien, skulle jeg mene, og det er umulig å ta feil. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Er 3 Hip-hop/street wear butikker i bergen, Steez, stressog Tufa Steez og stress er hakket dyrere enn tufa, men som regel har de mer utvalg av sånt du leter etter Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Okay.. takker for svar.. Selger Carlings sanne gensere og[sporsmaltegn] Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 De selger mye slikt på Hennes & Mauritz. Til en brøkdel av prisen andre steder. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det var Steez jeg snakket om, gikk forbi der i dag og fikk med meg navnet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Vis du skal ha fargerike klær så tror jeg TUFA er stedet å gå, var inne der idag og det er utrolig masse fargerike gensre de har. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Vis du skal ha fargerike klær så tror jeg TUFA er stedet å gå, var inne der idag og det er utrolig masse fargerike gensre de har. 9522524[/snapback] Tja steez har nok endel mer hvertfall de gangene jeg har sjekket. LRG og INI er jo ville på farge komboer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Syntes det var mer på Tufa, enn på Steez idag. Tufa har fått inn noen helt ville gensre med de mest ekstreme fargekombo'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå