Gå til innhold

Hjelp, trur jeg har kjøpt feil vista versjon?

Anbefalte innlegg

Paternoster er latin for "Fader vår",

9523379[/snapback]

Mange har vel foldet hendene og bedt en stille bønn i forbindelse med Vista :p I tillegg står det altså svart på hvitt også.

Trådstarter har åpenbart fått Windows Vista Paternostra versjon, dvs. man må trygle & be om å få tilsendt produktnøkkel. :p

Snodig sak er det ihvertfall? :ph34r:

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bildet over her er speilvendt & opp/ned, så jeg roterte/vendte det riktig vei. Ser det står Paternoster på etiketten, noen som vet hva i all verden det betyr?  :hmm:

9523328[/snapback]

Patenoster er et stort skap med hyller som en kan rotere rundt. Slik at det kan godt være 10 m høyt, men rommet/hyllene kommer fram til en luke etter som en kjører dette rundt.

Edit: Bilde av Paternoster http://home.no.net/egil963/paternoster.htm

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
Er det ikke slik at du kan gå videre i installasjonen uten produktnøkkel? Når det er OEM så er min erfaring at det står xxxx-xxxx-OEM-xxx på produktnøkkel, så kan jo være at den på en måte ligger på disken?

9516661[/snapback]

Produktnøkkelen til Vista Ultimate OEM ser sånn ut:

xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx.

Ikke noe OEM innimellom.

Endret av Aqualong
Lenke til kommentar

Rin komplett, eller hvem du nå kjøpte vista av, og si at du ikke har mottat noen cd-key.

Værre skal det ikke være.

Sier de du skal ringe MS og aktivere den der, så er det bullshit, du skal ha en cd-key fra selgeren.

Er det blitt vanlig å selge Vista uten lisens eller? Har opplevd det samme selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...