ken8 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Når jeg restarter maskinen jeg kjører Remote Desktop på (task manager->shutdown->restart, eller cmd shutdown -r) Fungerer dette fint når lokket på laptop'en er oppe, men med engang jeg prøver på det samme og lokket er igjen, så skrur den seg bare av. Den nekter å restarte. Er det mulig å restarte en laptop med lokket nede? Endret 17. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 heisann! har du vært i kontrolpanelet å slådt av den dvale funksjon får den knappen som sitter i eller under skjermen? kan mulig ha noe å si.. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Under power schemes har jeg: Turn off hard disks: Never System Standby: Never Under Advanced har jeg: - Ikke huket av "Prompt for password when computer returns from standby" When I close the lid of my portable computer: Do nothing When i press power button..:Shut down When I press the sleep button...: Do nothing Likevel skrur bare maskinen seg AV når jeg har lokket nede og trykker restart.. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hm.. når du har loket oppe så kan du bruke reboot kommandoen? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ja, når lokket er oppe så funker alt gull Så nå må den gamle PC-en min stå med lokket oppe. Ikke noen krise, men hadde vært deilig å kunne lukket den helt. Mulig det er en sensor som gjør at når lokket er nede skal det ikke være mulig å starte PC-en? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er det en Thinkpad? Vet at de sliter litt med prosesser når lokket lukkes. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Nei det er en Dell Inspiron 8200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå