Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten ønsker strap-on!

yates56

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, menn har jo....umh, g punktet? i rompa...

Så er vell mange som liker det...

Utifra det jeg har lest på nettet, hvis du bestemmer deg for å fortsette (noe du ikke må hvis du ikke liker tanken) så må du i alle fall ikke glemme glidemiddel,

prøv også å ha dildo inni rompa i fem minutter for å slappe av rompa slik at det ikke blir utillpass (funker også på jenter....hehe :D)

og etter det tar DU sakte inn og av rompa, og hun kan begynne å gynge litt når du syns du er klar

ps. Dette funker også på jenter, så bare prøv :D

Lenke til kommentar
Jeg mener dette med all respekt, så ikke tolk det som om jeg "prater ned til deg"! For det første, så blir jeg helt overgitt over den respektløse og totalt umodne måten hun forholder seg til deg på og på hvilken måte hun bruker slike "utpressingsmetoder" som hun gjør ved å få deg til å tro at du ødelegger et forhold ved å ikke gjøre som hun vil! Makan til eksempel på å skyte seg selv i foten skal du lete lenge etter! Den som ødelegger og behandler den ene halvdelen av forholdet som dritt er hun selv! Her tror jeg du må markere deg kraftig hvis du ønsker at dette forholdet skal vare! Hva blir det neste du MÅ gjøre for henne for at du "ikke skal ødelegge forholdet"?

For det andre, så har dere hatt sex i TRE UKER! Bare det å bli kjent med hverandres kropper tar lengre tid enn det og skal, i utgangspunktet, være evig nok materiale å utforske for en lang stund fremover! Hvorfor hun på død og liv trenger en strap-on for å "holde koken" i et tre uker gammelt (les: nytt) sexliv er totalt utenfor min fatteevne! Hvorfor har hun det så travelt at hun overkjører deg totalt? Dreier det seg bare om henne og hennes "behov"? Dreier dette seg om et behov i det hele tatt?

For å utdype min siste setning, så kommer jeg til det neste og tredje punktet. Jeg blir veldig skeptisk til motivene hennes! Mange vil sikkert si at "hun liker det eller ønsker å prøve det", men jeg regner med at hun også er rundt 15 år gammel og det er IKKE vanlig at 15 årige jenter tyr til strap-on i et forhold som er så ferskt at dere kun har hatt sex i 3 uker! Ja, det er forskjell på folk, men de fleste med normal intelligens vil si at her er det noe som skurrer! Er hun like gammel som deg, forresten? Det hun ber deg om er noe SVÆRT personlig og noe som mange gutter/menn finner svært sårbart og veldig unaturlig! Bare det at hun faktisk både forventer at du "gjør som hun sier" og bruker brudd i forholdet som påskyndig for å gjøre dette, sier noe om hvor umoden hun faktisk er! Selv om du er glad i henne, så betyr ikke det at hun bestemmer over deg eller er i posisjon til å komme med slike trusler (med mindre du tillater det).

Stoler du på at hun ikke forteller dette til noen andre (noe jeg vil tro du ikke ønsker)? Får du inntrykk av at hun virkelig forstår hva hun forventer av deg? Hvis hun ikke forstår hvor sårbart dette emnet er og hvor langt du må tøye grensene dine for at hun skal bli fornøyd og forholdet "ikke skal ødelegges", så vet hun muligens heller ikke at dette er en privat sak mellom dere. Stoler du på noen som viser deg så lite respekt og spiller på følelsene dine for å få viljen sin?

Eksperimentering med ulike ting i sengen, spesielt slike ting som krever tøying av grenser for en person, tilhører et modent forhold med gjensidig respekt! Ditt forhold inneholder, med all respekt, ingen av disse faktorene! Jeg tror du burde spørre henne noen spørsmål bygd på mange av svarene du har fått her inne, før du gir etter for presset hennes. Hvis hun begynner å gå lei av sexlivet deres etter tre uker i en alder av rundt femten år og trenger strap-on umiddelbart, så har hun totalt misforstått hva et forhold dreier seg om eller så har hun motiver som ligger utenfor ditt og hennes privatliv, spør du meg. Ikke for å sette griller i hodet på deg, men det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt, er at hun er nødt til å ha et veddemål på gang med noen e.l. eller så tester hun deg for alt det er verdt.

Måten hun argumentere for dette "behovet" sitt på, er både banal, utpressende og totalt ulogisk: INGEN 15-åringer er avhengig av strap-on som krydder i et tre uker gammelt sexliv for at forholdet skal fortsette å fungere!  :no:

9532406[/snapback]

Dette er et meget godt innlegg som egentlig svarer veldig veldig godt på mange problemstillinger.

Jeg lar dette stå som sisteinnlegg da jeg mener det er viktig at rett informasjon kommer fram til trådstarter, tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...