Demantios Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hun sier jeg ødelegger forholdet hvis jeg ikke blir med9515920[/snapback] Hvis det virkelig er seriøst så høres det ut som en god grunn til å gi faen i hele kjerringa. Hun kan ikke kreve at du er med på det, og om en sånn liten syk ting er nok til å ødelegge forholde så er det på tide å tenke over hva forholdet er verdt. Håper for verdens skyld at ho bare kødder med deg for å se hvor langt du er villig til å gå for å beholde forholdet. btw: du er 15år, vært seksuelt aktiv med ho i tre uker og ELSKER henne? gaad nå er jeg ihvertfall overbevist om at ho kødder, stå på ditt nei Endret 18. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 det koker vel ned til hva du synes selv. det er mange menn som har stor glede av å få noe opp i toern og får mye stimulering på denne måten. (dette er forøvrig tatt opp i tråden Anale gleder hos menn). hvis du har gjort dette før eller kunne tenke deg å gjøre det ser jeg ikke noen grunn til at dette skal kunne gjøres. som tidligere nevnt i tråden liker jeg ikke helt måten hun har stilt ultimatumet på. hvis du lar deg tvinge til dette (du gjør det uten egentlig å ha lyst) kan det bli ødeleggende for din del av forholdet. siden du går med på en slik "trussel" en gang er det godt mulig hun tar den trusselen flere ganger for å få gjennom viljen sin. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette virker for meg litt urimelig. Spesielt måten hun "krever" at du skal bli med på det. Som andre sier finnes det jo menn som nyter å få ting opp i anus, men om du ikke er den typen så burde hun respektere det. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Herregud, ødelegge forholde fordi du ikke vil ha en dildo i rævva. Da kan du bare si hadet til henne hvis ho truer me det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hun sier jeg ødelegger forholdet hvis jeg ikke blir med.9515920[/snapback] Høres ut som hun prøver å manipulere (true) deg med på noe du (ut i fra hva jeg tolker det som) ikke vil være med på. Og å true deg med forholdet er jo heller ikke spesielt hyggelig. Hadde hun virkelig tatt forholdet seriøst, og elsket deg, ville hun ikke latt en slik 'bagatell' ødelegge hele forholdet, tror jeg da. Endret 18. september 2007 av skag1 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis du er gutt: Nei og atter nei! Hvis du er jente: Kan gå ann hvis du har lyst. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor en slik forskjellsbehandling av kjønnene? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor en slik forskjellsbehandling av kjønnene? 9522873[/snapback] Vært siden menneske ble skapt. Kvinnen fikk 3 blader mannen fikk 1. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er overhodet ikke vondt å bli penetrert av en dildo/penis i anus. Dette temaet er overoppskrytt. Jeg anbefaler deg å prøve strap on! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja og jo større jo bedre, og best blir det uten glidemiddel. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis du drister deg ut på dette, så må du hvertfall sikre deg at din egen fantasti går i oppfyllelse. Har du noe tabu du vil teste ut, så får damen gå med på det hvis du skal gå med på hennes ønske. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Oh god. Respekterer hun ikke valget ditt kan hun bare ha det så godt. Det er faktisk hun som ødelegger forholdet ved å presse deg til noe du ikke vil. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg mener dette med all respekt, så ikke tolk det som om jeg "prater ned til deg"! For det første, så blir jeg helt overgitt over den respektløse og totalt umodne måten hun forholder seg til deg på og på hvilken måte hun bruker slike "utpressingsmetoder" som hun gjør ved å få deg til å tro at du ødelegger et forhold ved å ikke gjøre som hun vil! Makan til eksempel på å skyte seg selv i foten skal du lete lenge etter! Den som ødelegger og behandler den ene halvdelen av forholdet som dritt er hun selv! Her tror jeg du må markere deg kraftig hvis du ønsker at dette forholdet skal vare! Hva blir det neste du MÅ gjøre for henne for at du "ikke skal ødelegge forholdet"? For det andre, så har dere hatt sex i TRE UKER! Bare det å bli kjent med hverandres kropper tar lengre tid enn det og skal, i utgangspunktet, være evig nok materiale å utforske for en lang stund fremover! Hvorfor hun på død og liv trenger en strap-on for å "holde koken" i et tre uker gammelt (les: nytt) sexliv er totalt utenfor min fatteevne! Hvorfor har hun det så travelt at hun overkjører deg totalt? Dreier det seg bare om henne og hennes "behov"? Dreier dette seg om et behov i det hele tatt? For å utdype min siste setning, så kommer jeg til det neste og tredje punktet. Jeg blir veldig skeptisk til motivene hennes! Mange vil sikkert si at "hun liker det eller ønsker å prøve det", men jeg regner med at hun også er rundt 15 år gammel og det er IKKE vanlig at 15 årige jenter tyr til strap-on i et forhold som er så ferskt at dere kun har hatt sex i 3 uker! Ja, det er forskjell på folk, men de fleste med normal intelligens vil si at her er det noe som skurrer! Er hun like gammel som deg, forresten? Det hun ber deg om er noe SVÆRT personlig og noe som mange gutter/menn finner svært sårbart og veldig unaturlig! Bare det at hun faktisk både forventer at du "gjør som hun sier" og bruker brudd i forholdet som påskyndig for å gjøre dette, sier noe om hvor umoden hun faktisk er! Selv om du er glad i henne, så betyr ikke det at hun bestemmer over deg eller er i posisjon til å komme med slike trusler (med mindre du tillater det). Stoler du på at hun ikke forteller dette til noen andre (noe jeg vil tro du ikke ønsker)? Får du inntrykk av at hun virkelig forstår hva hun forventer av deg? Hvis hun ikke forstår hvor sårbart dette emnet er og hvor langt du må tøye grensene dine for at hun skal bli fornøyd og forholdet "ikke skal ødelegges", så vet hun muligens heller ikke at dette er en privat sak mellom dere. Stoler du på noen som viser deg så lite respekt og spiller på følelsene dine for å få viljen sin? Eksperimentering med ulike ting i sengen, spesielt slike ting som krever tøying av grenser for en person, tilhører et modent forhold med gjensidig respekt! Ditt forhold inneholder, med all respekt, ingen av disse faktorene! Jeg tror du burde spørre henne noen spørsmål bygd på mange av svarene du har fått her inne, før du gir etter for presset hennes. Hvis hun begynner å gå lei av sexlivet deres etter tre uker i en alder av rundt femten år og trenger strap-on umiddelbart, så har hun totalt misforstått hva et forhold dreier seg om eller så har hun motiver som ligger utenfor ditt og hennes privatliv, spør du meg. Ikke for å sette griller i hodet på deg, men det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt, er at hun er nødt til å ha et veddemål på gang med noen e.l. eller så tester hun deg for alt det er verdt. Måten hun argumentere for dette "behovet" sitt på, er både banal, utpressende og totalt ulogisk: INGEN 15-åringer er avhengig av strap-on som krydder i et tre uker gammelt sexliv for at forholdet skal fortsette å fungere! Endret 19. september 2007 av LiamH Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Si at for at det skal gå, må hun gjøre det samme i sin rompe. Det vil hun selvsagt ikke. Mao, no deal. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Morn!Jeg har et ganske så lite problem her. Jeg og kjæresten har vært seksuelt aktive i ca. 3 uker nå, og alt har gått strålende. Vi er begge enige om å variere og utforske litt, men hun har fått for seg å bruke strap-on på meg. Hun sier jeg ødelegger forholdet hvis jeg ikke blir med. Og problemer er at selve verktøyet er på størrelse med et mannlig elefantpenis! (en smule overdrivelse) Hva skal jeg gjøre, få hele baken ødelagt eller slå opp? (Jeg elsker henne!) 9515920[/snapback] Seksuelt aktive i 3 uker og dere må krydre med strap-on? Kunne fortstått det om det var 3 år. Det finnes forresten hundrevis (virkelig!) av stillinger, og dessuten masse forskjellige samlivs-former dere kan prøve, før du velger å ta en opp i rompa. Om hun gir deg et ultimatum, så er hun absolutt ikke verdt det. Uansett hvor mye hormonfull og kåt en 15-åring du er. Hvorfor? Fordi det ikke er sunt for et forhold. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ingen friske heteroe jenter vil dette, og om hun ikke var frisk så ville nok du lagt merke til det nå. Jaha? Hvorfor vil ingen heterofile jenter dette? Si nei, ikke faen. Bruk gjerne litt vold for å understreke poenget. Du er ikke helt stødig, eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Høres ut som en spenstig jente. Jeg hadde neppe klart dette for noen år siden, men det høres faktisk ut som et forhold man kan fortelle mange gode historier om i ettertid. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ser at noen andre tenker det samme som meg, nemlig at hun har et veddemål på gang med noen Kan jo være at det bare går i få deg til å si at du er med på det Tror uansett at jeg hadde bedt om å få ta henne i ræven først og så spørre igjen om hun mente det Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 'Hvis dere er 15 år og har vært seksuelt aktive i 3 uker, bør du svare plent _nei_. Hun høres ut som e nskikkelig bitch, og med tanke på at dere bare har hatt sex i 3 uker og hun bare er 15 år tørr hun neppe å hoppe ut med sine særeste fetisjer så tilig. Ikke gjør det, sjansen for at hun bare vil lage helvete for deg er umåtelig stor. Uansett, er du 15 år, er ikke en slik jente verdt å holle på. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) hmmm, bli tatt i rompa av en jente... litt rar tanke egentlig :S Endret 22. september 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg