Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten ønsker strap-on!

yates56

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg har et ganske så lite problem her.

Jeg og kjæresten har vært seksuelt aktive i ca. 3 uker nå, og alt har gått strålende. Vi er begge enige om å variere og utforske litt, men hun har fått for seg å bruke strap-on på meg. Hun sier jeg ødelegger forholdet hvis jeg ikke blir med. Og problemer er at selve verktøyet er på størrelse med et mannlig elefantpenis! (en smule overdrivelse)

Hva skal jeg gjøre, få hele baken ødelagt eller slå opp?

(Jeg elsker henne!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som et heftig forhold men analsex med strapon uten trening først kan bli en hard opplevelse.

Prøv først med dildoen selv med mye glidemiddel om det i det hele tatt er mulig.

Alt går for åvrig med øvelse men det kan ta tid og er ikke interessen for denne type sex tilstede så blir det neppe til glede for deg.

Du skal i hvertfall ikke bare la det stå til for det kommer til å gjøre jævlig vondt om du ikke er godt trent der bak.

Og til slutt, føler du det helt motbydelig så ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Hun sier jeg ødelegger forholdet hvis jeg ikke blir med.

Eg vil heller påstå at ho ødelegg forhaldet ved å stille deg eit ultimatum på den måten. Er du på ingen måte interessert i dette så seier du frå, det må ho akseptere.

Får hun noen som helst glede over å stappe en "tullekuk" i fiseringen din?

Kvar har sine gleder her i livet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Si til henne at hvis hun virkelig vil at dere skal begynne med dette, så må 2 ting være oppfylt:

1. Starte forsiktig. (fingre)

2. Tilgang til hennes nr 2.

:fun:

Jeg har ikke så mye peiling innen dette, men det er hva jeg ville ha gjort i ditt ståsted.

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

:no::D

Vet ikke om man skal le eller gråte. Altså, er du en heterofil gutt så tror jeg dette er noe jenta har tenkt å kunne bruke mot deg senere. Ingen friske heteroe jenter vil dette, og om hun ikke var frisk så ville nok du lagt merke til det nå. Si nei, ikke faen. Bruk gjerne litt vold for å understreke poenget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
:no:  :D

Vet ikke om man skal le eller gråte. Altså, er du en heterofil gutt så tror jeg dette er noe jenta har tenkt å kunne bruke mot deg senere. Ingen friske heteroe jenter vil dette, og om hun ikke var frisk så ville nok du lagt merke til det nå. Si nei, ikke faen. Bruk gjerne litt vold for å understreke poenget.

9517185[/snapback]

Hva faen? :dontgetit:

Eller er det vold i som: å dytte over et bord?

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
:no:  :D

9517185[/snapback]

Hva faen? :dontgetit:

Eller er det vold i som: å dytte over et bord?

9517311[/snapback]

Tenkte mer på noe ala øks mot hode/nakkeregionen, selfølgelig med den stumpe siden ettersom at meningen er jo ikke å drepe.

Nei nå ble det sent, god natt :)

Men helt seriøst så synes jeg at hun fortjener litt spanking med den strapponen for å være en slik bitch. For et ultimatum ass, om en gutt hadde sagt noe sånt hadde han vært en drittsekk som bare tenkte på en ting.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...