inaktiv000 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg er muligens up Høres ut som en god plan å samle alle én plass.. Hvis ikke får vi holde kontakten mellom gruppene via forumet. [/spøk] edit: jeg kommer hvis Flexo kommer Endret 22. september 2007 av cecolon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Hvis ikke får vi holde kontakten mellom gruppene via forumet. 9551761[/snapback] Webcam = Perfekt for drikkeleker og annen moro. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Om vi skal kjøre Webcam-fest så er det kanskje en idé å invitere Redhead? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Fæst med Readhead OG Tonio? omg. Im with. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette blir koselig Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Som nevnt lenger oppe, U-helg krever kjøp av festbillett for å komme inn på Samfundet, tror det fra før av er litt trykk når det gjelder de billettene. Uansett er dresscode galla ( dvs. studentgalla = det fineste du har, smoking/kjole&hvitt aller helst, dress går såvidt) hele helgen pluss torsdagen. Har nok dessverre ikke anledning til å komme. Busy-busy. Men jeg må oppfordre alle til å komme på Samfundet dagen før, fredag den 5. oktober i Storsalen klokken 2500. Undertegnede skal stå på scenen sammen med et snes andre ikledd vagt illeluktende klær og utstyrt med en perlerekke av sanger som vi etter beste evne skal underholde en forhåpentlig vis fullsatt Storsal med. Konsert med Pirum, med andre ord. Koster ikke noe utover ordinær inngang. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette er kanskje den første threaden med over to sider, som jeg har lest gjennom. Interessant. Tingen er nå, at vi som ikke kjenner en sjel skal på et vorspiel til en hw.no-moderator ved torget. Spennende nok i seg selv. Til informasjon så vurderer jeg sterkt å ikke nyte alkohol denne kvelden, til fordel for å få best mulig sjans på disse nyvaska hw-bertene. To mangler her forsåvidt. Ananas og Tonio. For et fullt komplett løp, skulle vi hatt disse to festakseloratorene. Du som skal ha torg-vors, gjerne skift Bos5e med Ymnaren, og forsåvidt, hvorfor er denne Bos5e-brukeren bannet? Frem til 2013? Dette er en systemfeil, ut fra mine tolkninger. Selv om dette er dog litt off-topic. Jeg har LarsP og Hanne. Veronica skulle dog ha vært her og. Men som sagt, webcam er kult. Gleder meg faktisk, til å henge med hw.no-mennesker. Tipper den med flest hw-posts blir samlingshjørnet jeg. Og, det skal bli moro å analysere for å se om man har tatt rett av personlighet og menneske, ut fra deres holdninger og skriverier på hw.no. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er muligens up Høres ut som en god plan å samle alle én plass.. Hvis ikke får vi holde kontakten mellom gruppene via forumet. [/spøk] edit: jeg kommer hvis Flexo kommer 9551761[/snapback] Jeg kommer hvis cecolon kommer!! Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kommer hvis cecolon kommer!! 9562422[/snapback] Jeg kommer hvis DrKarlsen kommer!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gah, hvorfor må dette være akkurat når jeg ikke kan? jeje, får håpe det passer bedre neste gang. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bare minner om at jeg ikke kan delta. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Bare minner om at jeg ikke kan delta. 9564333[/snapback] whatever. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Bare minner om at jeg ikke kan delta. 9564333[/snapback] whatever. 9564429[/snapback] Du vet jo ikke hva du går glipp av. Det kan Hanne:), cun, LarsP og ymnaren fortelle deg. De gråter fordi jeg ikke kan være med. Endret 24. september 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg vet du kan være med, du bare vil ikke nok. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg gråter også litt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Detaljer på hva alle gråter for? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Veronica er ikke med, så vi må jobbe for kuse den kvelden. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kommer hvis sim kommer! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis det blir fittemangel går jeg enkelt og greit etter den yngste gutten. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Veronica er ikke med, så vi må jobbe for kuse den kvelden. 9564840[/snapback] Er da bare å dra på downtown eller noe, kryr jo av kåte damer. Hvis det blir fittemangel går jeg enkelt og greit etter den yngste gutten. 9564855[/snapback] Jeg fyller 20 dagen før treffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå