Acrid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 God Julebrus skal aldeles ikke besudles af simpel Brændevin. Hold de respektive Drinke adskilt for all Tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Julebrus og razz er tidenes drink. Tidenes. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Min gode venn, det er således modsatt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Før Julebrus med Brændevin ned mit Svælg skal rænde Lat mig hælder paa Baalet brænde Ak, saa grusom bidter Smag! Giver mig bare Ubehag Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 EC Dahls Julebrus er jo den beste uansett. Alt annet er jo bare eventyrbrus med annen etikett. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De' bli' itj fæst uten julebrustæst! Får ta med boller jeg da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De' bli' itj fæst uten julebrustæst! Får ta med boller jeg da. For sprit må du holde deg unna, i alle fall Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da må det i så fall bli "hvilken julebrus er det best å blande sprit med?"-fest. Den er jeg med på:-D Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De' bli' itj fæst uten julebrustæst! Får ta med boller jeg da. For sprit må du holde deg unna, i alle fall Jeg får skylde på Mr. Blackout, han kommer i tide og utide. Om jeg holder meg til julebrus, slipper jeg kanskje å bli drukket under bordet av en jente. ;P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Julebrus og razz er tidenes drink. Tidenes. Hahaha. ... nei, vent. Du er seriøs? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan jo eventuelt ha en juleøl fest da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Julebrus og razz er tidenes drink. Tidenes.Må prøves ! Har ei flaske Razz stående faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Julebrus og razz er tidenes drink. Tidenes. Hahaha. ... nei, vent. Du er seriøs? Selvfølgelig. Første (og eneste) gang jeg har drukket sprit primært på vors var det razz og julebrus. Endret 8. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) "Ræzz" er forbeholdt mennesker med to X-kromosom. Endret 9. november 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kickflipper = Legendary! Razz er greit å ha når nachspielet varte til 14 og kroppen fikk to timer søvn før det var vors igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå