Sangesland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 har ikke resiza, ikke fjerna bilder etc. Orket det bare ikke i dag. Får heller se hva jeg får gjort i morra når jeg er på dragvoll. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bilder er bare teit uansett. edit: unntatt akkurat dette da.. Glint har satt på favorittmusikken sin: 9657762[/snapback] Håhåh, dritbra bilde! Men så fikk jo ALL musikken min omtrent samme reaksjon. Hanne, den jævla judasen, likte ikke Franzl Lang. Makan! Låta: http://www.users.globalnet.co.uk/~dbanger/...pandemonic2.mp3 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Klikk på meg! Her er et teit lite klipp fra festen Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor mange som stiller på oktoberfest i morgen da? Håper noen kjenner meg igjen og hilser i alle fall, siden jeg gikk glipp av alle i går Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke jeg.. Men det kan hende at jeg treffer noen av dere gærninger på Trønderfest til lørdag? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Blir ingen oktoberfest på denne karen, de er utsolgt. Blir heller ikke trønderfest på meg. Får besøk av mi mor + mi søster den helga. fre-søn. Melke den gamle kjerringa for alt ho er god for, på tide med litt nye klær siden jeg har vokst ut av 6 gensere siden jeg flyttet hit Endret 7. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke jeg.. Men det kan hende at jeg treffer noen av dere gærninger på Trønderfest til lørdag? 9659107[/snapback] Trønderfest skal man på ja, blir helt genialt føler jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Skal på trønderfest ja! BLIR BRA JA!:D IOda er trøtt PS: er få pylla Endret 7. oktober 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 PS: er få pylla 9659375[/snapback] På fylla klokka 23 på en søndag, på diskusjon.no? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke så rart. Både Milankamp OG den siste kvarte n i rugby-VM. Skulle egentlig bare mangle... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hech. Klarte ikke å unngå å spy i dag (går), jeg heller. Hva skjer med det? Tok bråsats ned trappa for å nå målet i tide. Jeg skulle egentlig ta med kamera, men glemte det da Glintz00r dukket opp litt tidligere enn ventet med selveste BIBLE MAN på DVD. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei cunt! Hva skjer med de 10% warn du skulle gi meg? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå er det på tide å legge seg, skal opp på den heterogene skolen min i morgen tidlig. Hva med deg, cun? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jo, sesolån, nå skal du høre! Jeg aner ikke hvor mange rare ting jeg må ha sagt i løpet av kvelden, men det kan umulig ha vært heldig sim: Ingen som ser ut som en Oblivion-rollefigur får warn av meg Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke jeg.. Men det kan hende at jeg treffer noen av dere gærninger på Trønderfest til lørdag? 9659107[/snapback] Er kollektivfest her da, men er jo bare å stikke innom! Prinsensgate 34. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg måtte styrte tyrkershots sist for å unngå warn. Jeg savner forumfester. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) … og forumfestene savner deg! Edit: Skilpadde: Ligger det et skjerf igjen på gangen? Brunt og hvitt/grått. Endret 8. oktober 2007 av egeulf Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Driver å leser en post som heter Hvilken julebrus er best, men det virker som om folk bare stemmer på sitt lokale merke. Kan vel enkelt forklares med at dem ikke har smakt mange andre merker. Kom til å tenke på om vi kunne arrangere en liten test med julebrus fra hele landet, trenger vel bare ta et lite raid til Ultra på solsiden? Alle som er med spytter inn en liten slant hver. Endret 8. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Julebrusfest? Skeptisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da må det i så fall bli "hvilken julebrus er det best å blande sprit med?"-fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå