ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hvem var han mannen som ofret seg for glint? Mener at noen har bilder av det også! Endret 7. oktober 2007 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva mener du med at noen ofret seg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Når skjedde det? Og hvorfor skulle Glint bi slått? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 glint slappa til en jeg ikke huske navnet på, og noen har dette på bilder! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bra kveld! Men fyyy faen, for ei ninjabakfylle jeg fikk da jeg pussa tennene på stasjonen i formiddag. Følte meg temmelig ålreit, men spydde plutselig. Helt suverent! Følte meg liksom rein og skitten på samme tid. Litt som å pisse i dusjen egentlig. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror det var meg. Noen slo meg i alle fall, og det var frivillig fra min side. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror det var meg. Noen slo meg i alle fall, og det var frivillig fra min side. 9656894[/snapback] Var godt for meg også. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) hehe, jeg har bildene. har prøvd å uploade albumet i over 2 timer nå, ingenting skjer. kan poste de 2 bildene separat. egeulf klappa først til meg, jeg klappa han tilbake. Dette var tydeligvis noe han hadde en "thing" for, siden han stilte seg opp for glint og lot seg slappe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gav du henne rikelig med driks da tenker jeg : ) 9656386[/snapback] Tja, jeg lagde pasta til henne og Hanne for panten Lenke til kommentar
blackops Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ahh, god fest. Ekstrem hangover i dag, men ellers fine greier. Bør gjentas ja Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror det var meg. Noen slo meg i alle fall, og det var frivillig fra min side. 9656894[/snapback] Du som var ganske full også det:P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror det var meg. Noen slo meg i alle fall, og det var frivillig fra min side. 9656894[/snapback] Jeg slo deg, men så slo du også meg. Så vi er skulls Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg føler meg skikkelig løs Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) http://bayimg.com/album/FaaCgaaAc enjoy folkens! tok meg "bare" 4 timer å uploade, skitten jævla linje her på falkenborg! edit: håper virkelig noen andre tar med seg et kamera neste gang, blir ikke direkte bra kvalitet fra mob-kameraet mitt. Endret 7. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Bilder er bare teit uansett. edit: unntatt akkurat dette da.. Glint har satt på favorittmusikken sin: Endret 7. oktober 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg tar med neste gang. Så slipper 30% av bildene å inkludere en bedrukken retarded skjortekledd nerd. Noen av bildene ser ikke ut til å bli lastet skikkelig, btw. Endret 7. oktober 2007 av egeulf Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://image.bayimg.com/bahgfaabh.jpg Bæstaste bildet! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 yes indeed^^ men kan ikke noen løse bildeproblemet. Tar lang tid, og jeg får ikke sett alle:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå