Gå til innhold

NTNU-/Diskusjon.no-treff i Trondheim

Zethyr

Anbefalte innlegg

Hei hei hei! Det var du og Karlsen som flørtet på Sesam!

9655031[/snapback]

Busted :( Men når du først skulle lage kjærlighetsmerker på meg karlsen, kunne du ikke valgt et mer spennende sted enn armen?

Vi må nesten skryte litt av Glint her også.. han sørga for at vi hadde både Hulk Hogan og Blümchen å høre på (selv om blümchen ble skrudd av igjen rimelig kjapt når vi satte det på?).

edit: Kjipt at det var saltstenger og annet snacks der.. Hvis jeg ser sånt klarer jeg ikke slutte å spise :(

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoo-wee! Fest hvor man kan diskutere tinga som virkelig betyr noe her i verden UTEN at man får masse stygge blikk = suksess! Kjedelig at jeg ikke fikk vært med dere ut etterpå, ble dratt med hjem av et lett ampert fruentimmer. :[

At dette må gjentas er vel egentlig opplest og vedtatt alt? :]

Lenke til kommentar
pew. Fatter var faktisk ikke sint. Får prøve å komme meg hjem selv neste gang, og ikke bruke opp busspengene til stygge drikker.

9655638[/snapback]

problemet var vel ikke at du brukte opp busspengne, men heller det at du lå og sov på buss-stoppet @ 04:58? :p

tatt 15 sec etter vi vekket deg, litt store pupiller kanskje? hehe

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dsc02442yv5.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Etter hva jeg leser så burde jeg virkelig blitt med på dette. Gadd ikke skrive meg opp siden jeg har lite penger og regnet med at det ikke ble noe tur ut, men så ble det plutselig det i går allikevel. Jaja, får bli med neste gang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...