Gå til innhold

NTNU-/Diskusjon.no-treff i Trondheim


Zethyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig surt å ikke komme, men hadde et lite medisinsk tilfelle i 19.00 tiden, og måtte ta turen opp til legevakten, så håper det er gyldig fravær :p

9654800[/snapback]

Ikke pokker ! Jeg prøvde jo å ringe deg for å presse deg til å komme, men så tok ingen telefonen.

 

 

:tease:

9654809[/snapback]

 

Jeg hadde den på lydløs, satt oppe til en kompis da og spilte fifa 08. Så at du ringte, men hadde ikke særlig lyst til å forklare en halvfull nerd at jeg nettopp hadde kommet fra legevakten, hvor jeg hadde blitt behandlet for noe veldig ubehagelig :p

Lenke til kommentar
Off :( Husker svært lite fra vi forlot skilpaddes residens. Tør ikke gå å snakke med fattern engang.

9654815[/snapback]

Det ble noen spenstige drinker på Kings Cross før du forsvant hvertfall. Du fikk kjøpt deg litt 10-årig Laphroig Cask, og jeg fikk en eller annen merkelig blanding som inneholdt Kahlua av bartenderdama. Så tok du begge, blanda dem i samme glass, og tilsatte noe av det du hadde i flaska di på innerlomma. Godt ble det hvertfall :p

 

Men det er flere enn meg som ble oppgitt over bartenderdama på Kings Cross regner jeg med? "Skal du ha et sånt glass eller? Eller et sånt her? Ehh... hva skal jeg ha oppi til denne a? Skal du ha is?" :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg husker bare at jeg fikk deg til å bestille for meg, og at jeg helte alt i ett glass og tilbake igjen. Hvor var det vi var egentlig?

 

Jeg vil fakisk påstå at jeg er serdeles full enda.

9654864[/snapback]

Vi var på Den Gode Nabo først, men de stengte baren når vi kom omtrent (klokka 1), og sendte oss ut klokka halv 2.

 

Så tusla vi til Kings Cross, og satt der og kjatra til halv fire eller noe sånt. Det var der du fikk blanda såpass mye rart av drikke.

Lenke til kommentar
cun: Pyse! Du får ta det på din kappe at du aldri drakk noe av mannespriten min, så alt forsvant ned i min egen mage, og jeg ble deretter full i tredje potens før jeg forduftet.

9654903[/snapback]

Heh, hvor ble det av deg, ditt voldelige krek? Jeg tok da en slurk av grusomhetene dine. Trodde det skulle bli kappgang til dassen en stund, men det gikk nå bra i mindre mengder. At du orker! =D

Lenke til kommentar
Hvem rotet?

9654766[/snapback]

Siden sim og DrKarlsen er sammen regner jeg med at de også fikk det koselig bak et busskur etter hvert, men der kan jeg ikke uttale meg.

9654795[/snapback]

 

Hei hei hei! Det var du og Karlsen som flørtet på Sesam!

 

Jeg fikk en besettelse av sim utover kvelden. "Du ser ut som en altmer!"

9654862[/snapback]

 

Haehaehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...