Sangesland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) halvveis ettersittende så alle kan se at jeg har lagt på meg 4 kg =/ 9649349[/snapback] kvin jeg har gått opp 8 kg og vokst ut v 6 gensere og et uvisst antall t-skjorter siden jeg flytta til tr.heim for 2 mnd siden "Tredje etasje(bruk trappen på utsiden av bygget) i samme bygget som Bare Blåbær, altså rett ved siden av Solsiden (kjøpesenteret). Ringeklokken til stuen er ødelagt, så ring på hos Marit (jeg heter Charlotte, men har ikke forandret den ennå)" Noen som kunne gitt meg en adresse og kanskje et tlf nummer jeg kunne forholdt meg til? gulesider.no@kart er tingen Endret 6. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva slags forventninger til antrekk hadde du egentlig? Dress? Treningsklær? 9649349[/snapback] Jeg er jente, å velge ut klær til en fest er en svært så omfattende prosess. Inneherredsveien 16 c, bygget heter parkbygget. Det er veldig lett å finne frem, man kan liksom ikke gå feil. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Åh, jeg får finne frem slashdot tskjorten min! Endelig får jeg bruk for den også Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 halvveis ettersittende så alle kan se at jeg har lagt på meg 4 kg =/ 9649349[/snapback] kvin jeg har gått opp 8 kg og vokst ut v 6 gensere og et uvisst antall t-skjorter siden jeg flytta til tr.heim for 2 mnd siden "Tredje etasje(bruk trappen på utsiden av bygget) i samme bygget som Bare Blåbær, altså rett ved siden av Solsiden (kjøpesenteret). Ringeklokken til stuen er ødelagt, så ring på hos Marit (jeg heter Charlotte, men har ikke forandret den ennå)" Noen som kunne gitt meg en adresse og kanskje et tlf nummer jeg kunne forholdt meg til? gulesider.no@kart er tingen 9649418[/snapback] Hvis du går av bussen på solsiden (dokkaparken) så er det det store bygget rett ved bussskuret tror jeg Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Slenger meg på her viss det er plass, 86 mod. Er forøvrig romkamerat me sangesland Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da går startskuddet med en kald Hansa 0.5l. Blir bra dette, gutta. Pølsefest deluxe da, kommer til å bli som i fengsel, den mest feminine gutten blir bokstavelig talt kjørt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da går startskuddet med en kald Hansa 0.5l. 9649753[/snapback] Her i gården drikkes det Spitfire. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Må dessverre melde avbud. Frankrike - New Z går på TV i kveld, og jeg skal tross alt se vinneren av den kampen live in Paris. Synd men sant. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Da går startskuddet med en kald Hansa 0.5l. Blir bra dette, gutta. 9649753[/snapback] SKÅL. åpnet nettopp min første heineken nå Pølsefest deluxe da, kommer til å bli som i fengsel, den mest feminine gutten blir bokstavelig talt kjørt. 9649753[/snapback] Stakkars avalaker! jaja, er jo tross alt en grunn til at han kjøper grovt dasspapir....... Endret 6. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi blir ihvertfall fire jenter så vidt vet. Jeg har tatt imot en hjemløs vietnameser som sover på rommet mitt for tiden, hun er veldig søt og snill. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Må dessverre melde avbud. Frankrike - New Z går på TV i kveld, og jeg skal tross alt se vinneren av den kampen live in Paris. Synd men sant. 9649861[/snapback] Håper du tuller nå? Prioritere en tullete kamp fremfor et herlig freakshow med nerder fra diskusjon.no? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi blir ihvertfall fire jenter så vidt vet. Jeg har tatt imot en hjemløs vietnameser som sover på rommet mitt for tiden, hun er veldig søt og snill. 9649873[/snapback] Tre jenter.. DrKarlsen meldte jo frafall Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg har tatt imot en hjemløs vietnameser som sover på rommet mitt for tiden, hun er veldig søt og snill. 9649873[/snapback] 5$ ?(dollars) Endret 6. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da går startskuddet med en kald Hansa 0.5l. Blir bra dette, gutta. 9649753[/snapback] SKÅL. åpnet nettopp min første heineken nå Pølsefest deluxe da, kommer til å bli som i fengsel, den mest feminine gutten blir bokstavelig talt kjørt. 9649753[/snapback] Stakkars avalaker! jaja, er jo tross alt en grunn til at han kjøper grovt dasspapir....... 9649871[/snapback] kjeft hehe, silkepapir er for jenter (og sangesland) Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Må dessverre melde avbud. Frankrike - New Z går på TV i kveld, og jeg skal tross alt se vinneren av den kampen live in Paris. Synd men sant. 9649861[/snapback] Håper du tuller nå? Prioritere en tullete kamp fremfor et herlig freakshow med nerder fra diskusjon.no? 9649880[/snapback] Er jo kvartfinale i VM! Freakshow får jeg på gløs hver dag uansett. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fire jenter. Dama til hvahannåkalltesegher kommer og. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Fire jenter. Dama til hvahannåkalltesegher kommer og. 9650085[/snapback] Eksen mersom. Lang historie. Edit: No bad vibes, bare mindre sutrete meg hvis noen under the influence skulle finne på å klå. Endret 6. oktober 2007 av JayHeM Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok, jeg skal prøve å ikke klå på deg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) [dumt fyllesitat som ikke tjente annen funksjon enn å gjøre meg flau] Endret 7. oktober 2007 av egeulf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 <3 En av de bedre kveldene i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå