bortevekk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skillpadde: send meg sms viss du trenger hjelp til å blåse opp ballonger elns:-D Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva slags muzak er folket hypp på å nyte? 9642960[/snapback] Anaal Nakthrath (eh, riktig stavet?). Bare ta med noe gøy du, så lenge det ikke er punk. Man er ikke på fest for musikken uansett. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Oooooh, I'm in I'm in I'm in I'm in! :] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sure, fordrink at my place. 9639525[/snapback] Awrightz! I kjæm læll. Årna se! Dele en Laphroaig Quarter Cask? 9641300[/snapback] Jeg ble litt spysjuk nå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skulle ønske jeg foreviget ansiktsuttrykket ditt da du tømte det glasset. "Ååååhh...MAMMA! ;( ;( " Omtrent sånn. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Wtf, ikke si at du er en diger nordlending som liker skummetmelk og proteinpulver? :O 9642465[/snapback] Trønder som liker lettmelk og proteinpulver Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Moderat utdyping av lettsinnet påmeldelse igår: Jeg er veldig keen på å bli med etter at Skilpadde fortalte meg om dette igår. Henger ikke så mye på OT lenger, så jeg var ikke klar over dette, men er jo ille keen på å væme, i og med at jeg ser opptil to (kanskje tre) andre kjente som skal dit. :] Blir moro å se igjen Lars jaffal! :] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Du er nå satt på lista edit: (Ehh, lista er litt teit.. men det er bare å komme Vi sjekker jo ikke folk opp mot noen liste) Endret 6. oktober 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Zethyr stiller som dørvakt, og alle må si den hemmelige koden for å komme inn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Involverer det kodeordet "knee to the groin"? Lars satser på Bas Rutten-stil i kveld. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen melder seg på i siste liten, andre melder seg av. Jeg er dessverre blant sistnevnte - må nok stå over i kveld, er jeg redd. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Involverer det kodeordet "knee to the groin"? 9648135[/snapback] Mer "Rune er søt". Men kodeord kan alltids diskuteres! Min stil blir vel "det som er minst skittent av alle klærne mine", så får se hva jeg finner i dungen min. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis det fortsatt er plass, så dukker jeg opp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Seffern. Fører deg opp på lista Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Lars satser på Bas Rutten-stil i kveld. 9648135[/snapback] Du stiller i boxershorts, susp, sko og hansker? Men kodeordet er nok noe mer i retning av "Magnus er hawt". Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hmm. Er det fortsatt plass til en sørlending 85'mod? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jo flere jo bedre Hva har man egentlig på seg på nerdefest? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så lite som mulig. http://www.thinkgeek.com/apparel/hats-ties/9352/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jo flere jo bedre Hva har man egentlig på seg på nerdefest? 9649298[/snapback] Alle unntatt Lars kommer vel til å ha briller, ei gammel og alt for stor t-skjorte, en laptop med seg sammen med den ene rusbrusen sin, og flosshatt. Nei, man tar vel på seg vanlige festklær? Jeg har ikke så mye rene klær, så det blir svart t-skjorte (halvveis ettersittende så alle kan se at jeg har lagt på meg 4 kg =/) og ei alright bukse. Hva slags forventninger til antrekk hadde du egentlig? Dress? Treningsklær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå