Gå til innhold

NTNU-/Diskusjon.no-treff i Trondheim


Zethyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Push-ups-konkurranse da, fettsekk. :whistle:

9582553[/snapback]

Pøh. Du har juksa og slanka av deg kiloene selv om det er høst, og i tillegg vet du at bryst er svakheten min styrkemessig. Utfordre meg i noe gøy i stedet.

9582594[/snapback]

 

Jeg er fortsatt feit. Og i dag spiser jeg faktisk kjeks. Jukser litt. Jeg er liten og svak, men kanskje vi to kan utforder LarsP i håndbak. Oss to mot ham, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har nesten sluttet å drikke. Jeg trodde forøvrig at jeg var ganske barsk på flaska helt til jeg flyttet til trøndelag. Jentene her drikker mer enn meg. Det er helt sykt. Den forbanna blanke dunken har herdet folket.

Lenke til kommentar
Jeg har nesten sluttet å drikke. Jeg trodde forøvrig at jeg var ganske barsk på flaska helt til jeg flyttet til trøndelag. Jentene her drikker mer enn meg. Det er helt sykt. Den forbanna blanke dunken har herdet folket.

9582677[/snapback]

 

Jeg syns alle som flytter opp hit drikker som noen jenter... Ikke at jeg er så hard på flaska selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den eneste egenskapen jeg har på flaska er utholdenhet. Jeg drikker med måte, men jeg kan drikke i flere døgn på den måten. Jeg blir aldri trøtt. It must be the pills.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lolz til og med jeg som ligger på gulvet og ruller etter litt babysprit drikker mer enn dere.

9583074[/snapback]

 

Akkurat deg skulle jeg nok klart å drikke greit under bordet. Det hersker det liten tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg må le. Jeg veier 200kg så jeg må ha spesialstol, kan ikke sitte på gulvet. Grine, grine.

9585547[/snapback]

 

Sitter du på ræva dag ut og dag inn vet du sikkert ikke hvordan det er å bli skadet gjennom trening og følgende av dette :)

Lenke til kommentar
Jeg må le. Jeg veier 200kg så jeg må ha spesialstol, kan ikke sitte på gulvet. Grine, grine.

9585547[/snapback]

 

Sitter du på ræva dag ut og dag inn vet du sikkert ikke hvordan det er å bli skadet gjennom trening og følgende av dette :)

9585582[/snapback]

 

Oj, kjenner du meg såpass!

 

 

Samma hvor vi er, bare det er plass nok til å romme de som kommer. På fest blir det jo alltid litt trangt om sitteplassene, så det er vi nok vant til. Jeg møter uansett opp med frakken full av øl!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...