Swixcap Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har Microsoft office, men ikke engelsk stavekontroll (ordbok), noe jeg savner VELDIG mye. Er det mulig å laste ned engelsk stavekontroll fra nettet? (Helst gratis) Plis link side Takk på forhånd Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tror ikke du får gratis, skal selvfølgelig ikke si noe sikkert! Men alternativet om du ikke får noe gratis blir å kjøpe Proofing Tools Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 OpenOffice er en gratis Office-pakke og inneholder både norsk og engelsk stavekontroll. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Kan du forklare meg hvordan Open Office virker og hva jeg skal gjøre? skjønte ikke helt programmet... Endret 1. oktober 2007 av Useless Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det fungerer omtrent likt som MS Office. Writer er tekstbehandling, Calc er regneark, også har du noen PowerPoint-liknende programmer om jeg ikke husker navnet på. Hva er det du ikke skjønner? Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg går inn på OpenOffice Base. Da kommer jeg in på Databaseveiviser. Her står det at jeg skal lage en ny database. Hvordan og hvorfor? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skal du lage en database, eller skal du skrive et dokument? Hvis du skal skrive et dokument, så går du inn i OpenOffice Writer. Hvis du skal lage en database så går du inn i OpenOffice Base. Akkurat som du går inn i Microsoft Word for å skrive, og Microsoft Access for å lage database. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ok, jeg misforstod og trodde det var noe som la seg inn i Microsoft word som en stavekontroll Problemet mitt nå er at programmet ikke vil kjøre. Jeg tykker på programmet (OpenOffice Writer), timeglass i noen få sekunder, så ingenting. Er det samma med OpenOffice Math. Programmene starter ikke opp. Må jeg lage en database først eller noe? Endret 2. oktober 2007 av Useless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå