olopolo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Evig frelse Fyr løs... KsG Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 69 visninger og ingen kommentarer? Er det så dårlig? Kom med kritikken! KsG Lenke til kommentar
preje Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg sier det samme som på hjullaster-bildene dine: Hva har skjedd med fargene? Bildene dine blir jo så "rare". Forsøk på kunst eller? I så fall treffer du ikke meg dessverre Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikkeno spesielt med det. Likte ikke det oransje sakene, trekker kraftig ned. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja, hva skjer til venstre der? Er det noe du har lagt til, er det refleksjoner av blits, eller er det bare noe galt med kameraet ditt? Traff ikke meg heller noe særlig godt dette bilde. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sorry, men må nesten henge meg på resten her. Skjønner ikke helt hvorfor fargene er som de er. Ødelegger stemingen helt spør du meg. Det orange tilfører heller ikke bildet noe foruten å sette fokus på alt annet enn motivet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 "Link Exif" sier :Flash = Flash did not fire, auto mode Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 "Link Exif" sier :Flash = Flash did not fire, auto mode 9517547[/snapback] Det oransje er nok flare, og utover det er det ikke så mye som trekker mine øyne inn i bildet. De andre bildene dine hadde innhold. Her finner jeg dessverre ikke så mye å bry meg om. Du får med andre ord både skryt og slakt av meg i dag. 69 visninger er ingenting. Jeg har ventet lenger enn det på kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå