«mªÐ©ªþ» Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har nå fiksa plexi, en dual blå katode inni maskina, en grønn katode under.. Så har jeg kjøpt nye LED lys i fronten og satt dem inn i kabinettet.. Jeg syns det blir for mye lys av og til med en dual katode, og det er litt tøft med de LED-lysa.. Det er egentlig sjelden jeg bruker den blå katoden.. Det er svakt blått inni når maskina er på og når maskina tenker blinker det rødt.. ;P Jeg har også selv-lysende, grønne, runde IDE-kabler og noen små røde LED som lyser ned i "grillen". Jeg har en blå katode liggendes her ett sted også.. ;P Men så er den side-døra jeg har nå teit, og jeg har fått tak i en annen samme farge, men hva evt. gjøre mere med dette? Noen forslag ? HILFES! Chieftech er altfor mange som har, så jeg skal kanskje kjøpe meg et nytt kabinett, men spare litt penger først. Evt. hva kabinett ? Bilder: http://vikings.skyforge.net/~madcap/casemod Bildene suger, de er tatt med webcam, for dem som ikke ser det med en gang.. Men når digitalkameraet mitt er ferdig på reperasjon! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hadde vært bedre med et bilde fra siden Grønn katode under ja...jo...ikke så dumt...fast and the furious forever Lenke til kommentar
«mªÐ©ªþ» Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har et gammelt bilde, men det får holde.. Jeg hadde ikke den grønne katoden under på dette bildet, eller IDE kabelene, men du ser det teite plexiglasset jeg har.. Hadde også den gamle psu'n, med bare ei vifte i, rot i kabinettet.. Jeg var ung og dum! Si gjerne meninger eller tips.. Denne mod'en er ikke ferdig! *Gammelt bilde* http://vikings.skyforge.net/~madcap/casemod/bilde3.jpg Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hihi! Det jeg mente var at du skulle ta bilde av toweret fra siden og ikke fra front, slik at vi ser moddinga bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå