Toa Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Instagib er gøy i små doser. Etter en stund er du totalt lei av bare sikt - skyt - sikt- skyt. Sist jeg spilte fikk jeg meg en monsterkill. :smile: Ingenting slår Unreal Tournament med vanlige våpen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Er det noen modder som gjør det mulig å coope gjennom halflife? Vil noen kjøpe operation flashpoint? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 og Total Annihilation som knuser Starcraft ned i støvlene :wink: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hmmm..venter hvertfall et svar her... men men..hver sin smak (selv det er et faktum at starcraft er best =)) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 det er bare en ting som eg liker bedre med starcraft og det er map editoren resten er klart mye bedre gjort i TA :smile: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Riktig map editoren gir sc mye lengre levetid...visste du at noen til og med har lgd tetris brett til sc? Poenger er som vanlig tetris osv... =) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 heh Det er flere muligheter i TA map editoren men den er så lite brukervennlig at den ikke er så veldig kjekk er jo og kjekt å lage nye units (selv om eg aldri har hatt gidda) Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Medal of honor!!! Meget bra spill.... Lenke til kommentar
Halvpalle Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 lage units i TA er omtrent som å drive med LEGO. Lenke til kommentar
Gorduz Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Vi hadde et LAN med 3 stk. Og spillte Ghost Recon Co-op. Det var konge! Vi spillte med 0 respawns man bare tok AI'en sin plass etter hvert som man døde. Det var pokkers mye sammarbeid og taktikker som skulle til for å klare bretta... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 OFTOPIC: på Romsås i Oslo bygges det Intranett 10Mbit til alle leiligheter......:smile: Det blir da gromt Med Lan Året rundt :razz: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 pizzabud, folk er fremdeles ikke teite fordi noen har andre meninger. :/ Jeg synes FPS spill er artigst på lag, da får jeg mer følelsen av at en samarbeider direkte. Med RTS så blir det liksom mer å beskytte hvert sitt område, og samordne angrep, og kanskje dele litt ressurser. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Starcraft er et av de verste LAN spillene jeg har noen gang spilt. Det er helt ulogisk. Ingen 3-D følelser (i forhold til TA.) Tilogmed RA2 er bedre. Pizzabud. Ikke si at jeg er teit fordi jeg ikke liker SC, jeg driter loddrett i vinkel hva du synst. Jeg spiller de spillene som appelerer til meg. Og du liker SC fordi? Det er nyskapende, hva som er så nyskapende? At det foregår på en annen planet? wow... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Lasta ned en co-op mod til MOH:AA!!!! FETTERS!!!!! Kan spille alle bretta sammen med dine beste venner:) (hvis du har noen da) untatt de bretta der man styrer tanks og biler osv. Drittøft det omaha-brettet. Stå ved bunkern og skrike "covering fire!!!" akkurat sånn som i Saving Private Ryan Håper det blir gitt ut brett til spillet...begynner allerede å bli lei det til tross for at jeg har hatt det i 2-3 uker nå. Game-of-year..værtfall foreløpig:D Lenke til kommentar
slakken Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hvor fant du coop-mod til MOHAA? Det vil jeg også ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå